Divendres, 19 d'Abril de 2024

Activa Mútua amplia la seva estratègia de comunicació en línia amb una aplicació per a mòbils i tauletes

16 de Febrer de 2016, per Josep Gallofré
  • Presentació de l'aplicació, aquest dimarts

    Josep Gallofré

L'entitat asseguradora Activa Mútua ha ampliat la seva estratègia comunicativa mitjançant una nova aposta per Internet. El departament de Comunicació, Servei al Client i Imatge Corporativa (CSI) ha dedicat el darrer any a desenvolupar i posar en marxa una nova aplicació (APP) per a dispositius mòbils dedicada als seus clients, així com la renovació de la seva pàgina web.

L'APP està dissenyada per ser utilitzada en 'smartphones' i tauletes tàctils amb sistemes operatius Android o iOS. La nova aplicació d'Activa Mútua vol estar molt prop de l'usuari. A més, la nova aplicació inclou un gestor personalitzat des d'on rebre notificacions, valorar la sinistralitat i l'absentisme, tramitar accidents no declarats o rebre tot tipus d'informació com altes i baixes de treballadors, entre d'altres. A més, compta amb eines com un cercador d'oficines i centres mèdics, un luxòmetre o un mesurador d'angles i nivells.

L'aplicació per a mòbils, feta per l'empresa TMBC, és una aposta per la tecnologia 3.0. "És una connexió directa amb l'usuari, acostem Activa Mútua als seus associats", ha explicat Valentín Rey, un dels pioners de la iniciativa. A més, l'APP ha tingut la col·laboració dels treballadors, amb un concurs d'idees. En l'actualitat, es troba en tres idiomes -català, castellà i gallec- tot i que és previst que es tradueixi a d'altres com el basc, l'anglès o fins i tot el mandarí.

Pel que fa al nou web, el portal ha tingut una profunda reestructuració, amb una millor del disseny i una ampliació de la seva funcionalitat i accessibilitat a tot tipus d'usuaris, incloses les persones amb discapacitat. La pàgina principal també conté apartats específics per al públic objectiu d'Activa Mútua com a empresa, autònoms i treballadors. El web es dota també amb tres portals: Pacient, Aplica i Prevenció.

A més, Activa Mútua fa una forta aposta per l'estratègia en les xarxes socials. El director-gerent de l'empresa, Miquel Àngel Puig, considera que "hem de ser-hi presents per potenciar tot l'entorn de la comunicació de l'empresa". En aquest sentit, l'empresa de mutualitat és la segona amb més seguidors a Facebook i la tercera en nombre de seguidors a Twitter. El director del CSI, Manuel Fernández Nieto ha manifestat que "vam veure la necessitat de refer el web i treballar nous canals per estar més pròxim dels usuaris i clients".

Activa Mútua ocupa el lloc novè en el rànquing de mútues i cobreix un total de 62.000 empreses, 515.000 treballadors arreu de l'Estat espanyol. L'empresa compta amb 800 persones en nòmina i 76 delegacions arreu d'Espanya. A més, té 35 centres ambulatoris i una clínica pròpia a Tarragona.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics