Dijous, 28 de Març de 2024

Arriba a Reus una nova forma de fer al sector de les assegurances

11 de Novembre de 2015, per Redacció
  • Dolors Camarasa i Ton Sans, en primer terme, i Jordi Ferré, en segon

     

  •  

L’arribada de Fabroker.eu a la ciutat de Reus és cada cop més a prop. Amb el pas dels dies anem coneixent detalls de l’esdeveniment i les cares que el protagonitzen. Tot seguit conversarem amb les dues persones que seran a l’oficina de la corredoria, el Tons Sans i la Dolors Camarasa. També ens acompanya, per obrir la conversa, el Jordi Ferré, gerent de Fabroker.eu. Jordi, què en pots dir dels dos convidats d’avui, el Ton i la Dolors?

Jordi: Per a nosaltres, és una satisfacció asseguradora arribar a Reus de la mà d’aquestes dues persones perquè les dues són reusenques i del sector assegurador. Aquest fet ens dóna molta seguretat i confiança en nosaltres mateixos per a desenvolupar el negoci assegurador i ajudar al mercat de les assegurances de Reus. En definitiva es tracta, i em baso amb el nostre lema, d’aportar a la ciutat i a cada persona el “seguro” que vol i necessita. Fer-ho amb la Dolors i el Ton és tot un plaer.

Parlem, doncs, amb el Ton i la Dolors al voltant de la futura inauguració de l’oficina de Fabroker.eu a Reus i dels seus vincles amb el sector de les assegurances. La Dolors treballava a Samsa Seguros i ara dóna continuïtat a aquest projecte des de Fabroker.eu mentre que el Ton té els seus orígens en una empresa emblemàtica de Reus com la Reddis. Expliqueu-nos com vàreu començar en aquest sector i per què?

Dolors: Sí. En el meu cas, em van oferir una feina al sector i he de dir que jo no hi havia treballat mai ni el coneixia. Vaig començar de zero, em vaig anar involucrant i deu anys després sóc aquí procedent de Samsa Seguros. Ara he fet un canvi i he entrat a Fabroker.eu que és una empresa amb una estructura del tot diferent del que havia vist fins ara.

Ton: En el meu cas, quan la Reddis era la casa gran vaig entrar-hi a treballar, a través d’una persona que coneixien els meus pares. Estudiava Graduat Social i com a la Reddis hi havia també la secció del Centre de Serveis, vaig pensar que m’hi podia incorporar però no vaig pensar en cap moment en l’àmbit de les assegurances. Però un dia parlant amb el Sr. Cailà, que era el Director general de la Mútua, li vaig comentar que un dels meus dos avis, el de Tarragona, tenia una assessoria, gestionava terrenys i era agent del Banc Vitalici. El Sr. Cailà va decidir, en aquell moment, que jo em convertiria en assegurador perquè ho portava a la sang. Em va dir que m’asseuria amb el Ton Bofarull, l’actuari de la Reddis en aquell moment, i que ell em formaria com a assegurador. Això va ser el 1983.

Ton, què et suposa aquest canvi després de tants anys i tanta experiència en el sector?

T: Per a mi, és tornar als orígens. És reinventar al Ton Sans perquè durant molts anys he estat gestor assegurador i ara torno a recuperar la meva vena comercial, com feia en els meus inicis. Ara em dedico, en un 99%, a visitar clients, fer-ne de nous, atendre als de sempre i, sobretot, passar-m’ho bé. M’ho estic passant de primera perquè faig una cosa que sempre m’ha agradat i la faig molt a gust.

Dolors, quan dius que el sistema de Fabroker.eu és diferent, tenint en compte que és la corredoria líder a la província de Tarragona i una de les 20 primeres de Catalunya, a què et refereixes? Quins són els trets diferencials?

D: El principal avantatge és que a Fabroker.eu hi ha un departament per a cada cosa, per a cada pòlissa, sinistres, RC... i a cada departament hi ha persones capacitades per tirar-ho endavant. A altres empreses tothom fa de tot i aquí cada persona té el seu departament i les seves responsabilitats. Tinc molt clar que és molt millor així.

Fabroker.eu desembarca a Reus el pròxim mes de desembre. Creieu que el de les assegurances és un mercat dur en aquesta ciutat?

D: Estic convençuda que entrarà a Reus amb força perquè tingues en compte que a un client el fidelitzes si li ofereixes un bon tracte i Fabroker.eu ho té molt clar aquest concepte. El mercat de Reus és bo. Quan vaig visitar per primer cop les oficines que ells tenen a Tarragona (centre, Sant Pere i Sant Pau i Torreforta), em vaig quedar molt sorpresa de la imatge que tenen, amb espais molt vistosos per la gent del carrer, perquè a més, és una imatge fresca, actualitzada i molt moderna. Es trenca el concepte clàssic i et vénen ganes d’entrar a l’oficina.

T: Reus és una plaça on la gent no diu NO a una bona oferta. Històricament ha estat una ciutat molt comercial i les empreses que tenen ganes, interès i volen fer negoci, el poden fer. Partint d’aquesta premissa, es generaran oportunitats de negoci per Fabroker.eu. A més, s’obre a Reus una oficina diferent de les que estem acostumats a tenir perquè serà una oficina de proximitat, que no tanca als migdies i que obre els dissabtes. A més, tindrà pàrquing gratuït. Bé, tot plegat, això és molt innovador i estic convençut que donarà els resultats que esperem. Pensa que la majoria de la gent no fa gestions administratives o de despatx els dissabtes, és un hàbit no anar al banc o anar al gestor, no et dediques al tema de serveis. Ara això canviarà.

Sobre el lema escollit per Fabroker.eu, el de ‘Reus, París, Londres i el seguro que tu vols’, què en penseu com a reusencs?

T: Tothom l’entén i això és molt important. La gent sap de quan ve la frase i ho lliga amb una època de prosperitat de la ciutat. En definitiva, crec que s’evidencia que Fabroker.eu és una empresa capaç d’oferir-te el producte assegurador que necessites en funció de les característiques particulars que pot tenir cada persona, cada família o cada empresa.

D: Em sumo al que diu el Ton. Crec que és un lema fantàstic.

Feu clic sobre qualsevol fotografia per iniciar el passi de diapositives

reusdigital.cat Reus Diari Digital fabroker.eu

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics