Cookie control
Dilluns, 24 de Febrer de 2020

Borges dissenya una campanya publicitària per fomentar el consum de les seves nous

'Menos ruido y más nueces' contempla espais a la televisió i en mitjans digitals

04 de Desembre de 2019, per Redacció
  • Una de les imatges de la campanya de Borges

    Cedida

Borges ha presentat la campanya 'Menos ruido y más nueces' "amb l'objectiu de donar valor a la collita, les finques pròpies i, en definitiva, a l'origen", segons s'ha exposat des de la companyia. Aquesta, s'ha subratllat, és orientada a destacar "els valors de la marca amb els seus productes estrella, les nous, en totes les seves varietats". "S'apel·la el consumidor a recuperar i gaudir d'aquells moments que són importants", s'ha destacat.

El llenguatge utilitzat en la campanya "busca la complicitat de l'espectador amb la frase 'Menos ruido y más nueces'". De passada, l'objectiu és "connectar amb el públic jove, cada vegada més interessat en nutrició i aliments saludables, com és la fruita seca". La campanya compta "amb una forta inversió, tant en mitjans tradicionals com en digitals, tot apostant per les principals cadenes de TV i una gran segmentació digital".

Tindrà quatre setmanes de durada i "s'espera arribar a una cobertura de més del 80%, amb més de 109 milions d'impactes publicitaris", s'ha detallat. La campanya es complementarà al punt de venda, amb exposicions addicionals i una promoció en les varietats de nou closca, Selecció i Pizarro, segons s'ha fet constar des de Borges.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics