Divendres, 29 de Març de 2024

Borges impulsa un concurs fotogràfic per mostrar 'la internacionalització de la marca'

02 de Juliol de 2018, per Redacció
  • Logotip del concurs

    Borges

Borges ha preparat per aquest estiu una campanya destinada als seus consumidors del mercat estatal, '#Borgesenelmundo'. Un concurs amb el que la marca vol donar a conèixer la internacionalització de la marca que és, "sense dubte, un dels pilars de futur de la companyia, amb presència en més de 100 mercats de tot el món", s'ha exposat des de la sociertat.

'#Borgesenelmundo'

El funcionament del concurs, vigent des del passat 15 de juny a 15 de setembre, és "ben senzill". Aquells consumidors espanyols que viatgin a l'estranger aquest estiu hauran de trobar un producte Borges i compartir una fotografia mostrant-lo en els seus perfils de Twitter o Instagram amb l'etiqueta '#Borgesenelmundo' o bé fent-la arribar al whatsapp corporatiu de Borges (649 161 790).

Es podrà participar també amb productes d'altres dues marques del grup: Tramier (present a França i la Xina) i STAR (als EE.UU.) Els autors de les tres fotos més originals i representatives s'enduran un viatge de 10 dies per a dues persones a Califòrnia (amb totes les despeses de transport i allotjament cobertes), i entre la resta de participants se sortejaran 30 lots de productes Borges.

Totes les imatges que es vagin rebent pel concurs es publicaran al web borgesenelemundo.com.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics