Dijous, 25 d'Abril de 2024

Bureau Vallée registra a Tarragona un dels volums d'afluència de clients més alts d'Europa

La botiga de Bureau Vallée a Tarragona, especialitzada en material d’oficina i escolar, és una de les 20 primeres del grup en vendes

28 de Setembre de 2015, per Redacció
  • Interior d'una botiga Bureau Vallée

    Cedida

Un total de 374 clients diaris de mitja han passat per la botiga de Bureau Vallée a Tarragona, situada al Parc Comercial Les Gavarres, al llarg dels vint dies de durada de la campanya de tornada a l’escola, que es va iniciar el primer dia de setembre, fins al cap de setmana del dia 19 del mateix mes. Aquest volum de clients i en aquestes dates han convertit a la botiga de Tarragona en una de les vint primeres del grup en nombre de visites de totes les que la franquícia francesa Bureau Vallée té arreu d’Europa, un total de 260.

La directora general de Bureau Vallée a Espanya, Fabienne Maler, assegura que aquest tràfic de clients viscut en aquests dies de la campanya de tornada a l’escola respon a la consolidació de la botiga de Tarragona i de la marca en general a Catalunya. Maler assenyala que “les famílies saben que en la nostra botiga trobaran el millor preu i una oferta molt complerta per completar tota la llista escolar”. La directora reconeix que “hem intentat agilitzar al màxim les cues, obrint caixes extres, però la concentració de pares i nens entre els dies 12, 14 i 15 de setembre ha estat difícil de gestionar”.

Per aquesta raó, la botiga de Bureau Vallée a Tarragona agraeix a tots els clients “la seva paciència i intentarem millorar aquest aspecte per a la propera tornada a l’escola”. A més Fabienne Maler assegura que “enguany s’ha notat un augment de la despesa de cada client en aquesta campanya “el que reforçaria les notícies d’una certa recuperació del consum familiar”. Com a dada, respecte al mateix període però en 2014, aquest any la cadena ha registrat un 36% de creixement de la seva facturació i ha obert dues noves botigues.

 Bureau Vallée a Catalunya i Espanya

El desenvolupament de Bureau Vallée a l’Estat espanyol  es va iniciar, l’any 2008, amb botigues pròpies i va ser el 2013 quan es va llançar la franquícia d’aquesta marca líder a Catalunya i a Espanya i primera xarxa francesa de supermercats de papereria, material d’oficina e informàtica. Avui, de les dotze botigues que la marca té a Espanya, 10 són a Catalunya.

L’aparició de Bureau Vallée en el mercat espanyol va significar una veritable revolució en el seu sector aportant tècniques de distribució i comunicació modernes i especialitzades, basat en el concepte d’oferir el major assortiment al preu més econòmic tot l’any en benefici del client. Bureau Vallée dóna feina a 26 persones directament i a unes 50 persones si comptem les botigues franquiciades.

Bureau Vallée té el seu origen a França, l’any 1990, i actualment compta amb més de 260 establiments presents en la major part de les ciutats franceses, a Espanya, a Bèlgica i a Malta, amb una facturació total de 260 milions d’euros. El seu desenvolupament ha estat un èxit al llarg dels seus 25 anys de vida perquè associa un model de negoci discount, fort, adaptable, en contínua evolució i una empresaris locals franquiciats que coneixen bé la seva zona i treballen amb molt de talent la seva botiga Bureau Vallée en total consonància amb la marca.

El concepte de Bureau Vallée va néixer de la voluntat del seu fundador Bruno Peyroles, expert en la gran distribució, amb dilatada experiència professional en el camp de la distribució alimentària en el grup Alcampo, d’explotar i adaptar a Europa el concepte de superstore, cash & carry d’articles de papereria i material d’oficina, que ja s’havia posat en pràctica en Estats Units.

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics