Dissabte, 20 d'Abril de 2024

El director general de Metrovacesa diu que la inversió en el nou centre comercial supera els 110 milions

Carlos García León ha garantit el 'compromís total' de la companyia amb la ciutat

08 d'Octubre de 2015, per Marc Busquets
  • Judit Fernández/ El Punt Avui

  • García León ha inagurat la 45a edició d'exproReus

    Marc Busquets

  • Marc Busquets

  • Marc Busquets

  • Marc Busquets

El director general de Metrovacesa, Carlos García León, ha estat l'encarregat, aquest dijous, d'inaugurar la 45a edició d'exproReus, que enguany comptarà amb més de 200 expositors i que romandrà oberta fins al proper dia 12 d'octubre. León ha estat acompanyat pel president de la Cambra de Comerç de Reus, Isaac Sanromà, i l'alcalde la ciutat, Carles Pellicer. Tots tres han volgut destacar la importància de la fira a l'hora de "projectar la imatge de Reus a l'exterior", tal i com ha exposat el batlle.

Sanromà ha detallat quines seran les activitats principals de l'exproReus. Així, el president de la Cambra de Comerç s'ha felicitat per la bona salut de la cita i ha destacat que la tecnologia serà "un dels plats forts" de la fira. Malgrat això, Sanromà ha recordat que l'edició d'enguany tornarà a donar protagonisme al sector de l'automoció i ha agraït la presència de García León a la presentació. "Que Metrovacesa s'hagi instal·lat a Reus és molt important per a la ciutat i la resta del territori", ha apuntat.

Una inversió de 110 milions

Per la seva part, Carles Pellicer ha admès que "les negociacions amb Metrovacesa van ser dures" però ha celebrat que finalment el nou centre comercial sigui una realitat. L'alcade, a més, ha subratllat que l'exproReus és "el millor exponent de la privilegiada situació de la ciutat, un model comercial a seguir". En aquesta línia, el director general de Metrovacesa ha declarat que "instal·lar-se a Reus és un gran projecte estratègic de la companyia" i ha anunciat que la inversió total al nou centre comercial reusenc superarà els 110 milions d'euros.

L'objectiu de Metrovacesa, segons ha explicat García León, és el "d'integrar el centre comercial a la ciutat i a les principals vies de comunicació que hi condueixen" i ha garantit que el compromís de la companyia amb Reus "és total". "El centre comercial serà el complement perfecte a les botigues del centre i convertiran Reus en un gran destinació turística", ha afegit. L'empresari ha declarat que actualment més de 400 persones estan treballant a les instal·lacions de l'antiga fira per ultimar els darrers detalls abans de l'obertura del centre.

El Tasting Village, gran atracció

Acte seguit, Sanromà, Pellicer i García León han visitat les instal·lacions de l'exproReus i han estat conversant amb diversos expositors de la fira, que en aquesta ocasió apostarà per la cuina amb diverses activitats obertes a la participació dels visitants, com ara la 3a edició del concurs de cupcakes o el Tasting Village, un espai de degustació en què reputats xefs duran a terme tallers i exhibicions.

El dia 12, d'altra banda, la fira celebrarà una competició d'acrobàcies àeries que servirà com a cloenda. El concurs, organitzat per l'escola de circ i pole dance Art Move-Studio, de Vila-seca, comptarà amb la participació de 35 artistes arribats de tot l'Estat. 

 

Feu clic sobre qualsevol fotografia per iniciar el passi de diapositives

Carlos García León i Carles Pellicer i exproReus i reusdigital
Carlos García León i Carles Pellicer i exproReus i reusdigital
Carlos García León i Carles Pellicer i exproReus i reusdigital
Carlos García León i Carles Pellicer i exproReus i reusdigital

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics