Dimecres, 24 d'Abril de 2024

El sector turístic promociona la Costa Daurada als mercats europeus

La FEHT i els Patronats de Turisme han estat treballant en la dinamització i fidelització dels mercats alemany, rus, francès, irlandès, belga, ucraïnès i estatal

15 de Maig de 2018, per Infocamp.cat
  • Acció promocional a Rússia

    Cedida

Els representants del sector turístic de la Costa Daurada, més concretament, de la Federació d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT), els Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona Costa Daurada, Salou, Cambrils, Vila-seca, així com PortAventura World realitzen accions de promoció dutes a terme als principals mercats europeus durant els últims mesos gràcies al pla de promoció conjunt fruït de la taxa turística.

Segons ha explicat Marta Álvarez, gerent de la FEHT, “el pla de l’impost turístic crea sinergies úniques entre el sector públic i privat, amb una voluntat integradora, i optimitza els recursos tècnics i econòmics per assolir objectius de promoció de la zona”.

El regidor de Turisme de Salou, Benet Presas, en representació de tots els Patronats de Turisme participants en les accions promocionals, ha afirmat que "abans de començar la temporada turística hem fet un esforç important per seguir promocionant la Costa Daurada als països on rebem més visitants i en aquells on creiem que podem seguir creixent". Presas ha dit que "hem realitzat diferents accions de promoció, des de les més convencionals com l'assistència a fires o presentacions, fins a formacions i concursos online o roadshows i trobades amb professionals". El principal objectiu és el de "seguir posicionant-nos dins el mercat professional com una destinació familiar amb uns allotjaments totalment renovats i amb centenars d'opcions per a l'oci, la cultura, la gastronomia o la natura". A més, afegeix: "Estem satisfets de com la feina de promoció que estem fent va donant els seus fruits".

Promoció intensa als principals mercats

Pel que fa al calendari de fires, roadshows i esdeveniments realitzats i programats per aquests darrers mesos, cal destacar-ne diversos, tot i que el més remarcable serà l’acció que tindrà lloc aquest mes de maig a la Costa Daurada del 18 al 20 de maig, el Costa Daurada Life. Es tracta d'una experiència en la qual hi participaran més de 100 agents de viatge de tot l'Estat que visitaran la zona per poder-la descobrir en primera persona i, posteriorment, poder-la prescriure amb tots els detalls i emocions als seus clients.

Així, més concretament, durant el mes de març, tècnics de promoció dels Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona i dels municipis de Salou, Cambrils i Vila-seca, conjuntament amb la FEHT, van realitzar un workshop a Madrid amb més de 150 agents de viatges. A més, també es va participar en un roadshow per les ciutats russes d'Ufa, Samara, Kazan i Sant Petersburg. Al mercat alemany es van dur a terme diverses formacions online per a agents, on van participar més de 160 persones durant 4 dies.

Pel que fa al mes d'abril, es va treballar el mercat ucraïnès amb dos roadshows a Odessa i Kiev on es va presentar la destinació a més de 250 professionals locals. Aquest, es va completar amb la visita a d'altres ciutats russes com Krasnodar, Rostov i Moscou.

Per seguir potenciant el mercat irlandès -va créixer més d'un 20% l'any 2017- el 12 d'abril es va assistir a la fira Irish Travel Trade Show. A més, del corresponent stand informatiu, també es va coorganitzar conjuntament amb Turespaña un dinar de treball amb més de 350 agents de viatges i professionals del turisme i també es va realitzar la Setmana de la Costa Daurada a Irlanda.

Al mercat francès, belga i nacional s'ha treballat la capacitació dels professionals per al coneixement de la destinació a través de formació online i concursos. Així, durant aquests mesos s'han format més de 500 agents de viatges.

Les diferents accions de promoció s'emmarquen dins del pla de promoció turística de la Costa Daurada, signat pels Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona Costa Daurada, Salou, Cambrils, Vila-seca i el complex PortAventura World, conjuntament amb les associacions empresarials turístiques englobades dins la FEHT. Aquesta és una estratègia que busca aplicar els recursos obtinguts provinents de l’impost a les pernoctacions en establiments reglats per impulsar la comercialització i promoció dels productes i els serveis turístics del territori; així com per dinamitzar i reforçar el coneixement de la destinació.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics