Dissabte, 20 d'Abril de 2024

Els comerços engeguen una campanya en què els clients podran guanyar el doble de l'import de les compres fetes

'A Reus x2' posa en joc els 'reuros', que permeten entrar al sorteig de premis de vals de compra

26 de Novembre de 2018, per Marc Busquets
  • La campanya comercial 'A Reus x2' s'ha presentat aquest dilluns

    Marc Busquets

El Tomb de Reus impulsa una campanya comercial "original" de cara a incentivar les vendes nadalenques. Amb el suport i la complicitat de la Unió de Botiguers i dels botiguers del Pallol, 'A Reus x2' va començar el passat 23 de novembre i s'allargarà fins al 4 de gener amb la possibilitat que els clients dels establiments adherits s'enduguin premis per valor del doble de les compres que hi hagin fet prèviament. L'Agència Reus Promoció també hi dóna suport.

Aquesta és una iniciativa "directa i divertida", ha exposat aquest dilluns la representant d'El Tomb, Gemma Molné. Ha explicat la dinànica de funcionament de la campanya. D'aquesta manera, i per cada 20 euros de compra, el consumidor rebrà un 'reuro', la moneda de 'A Reus x2'. Amb els 'reuros' acumulats es podrà optar al sorteig de nou premis (tres de 400 euros, tres de 800 i tres més de 1200) que equivaldran a vals de compra per valor de 10 euros que es podran fer servir després de Nadal.

Els sortejos en qüestió es faran durant les festes, els divendres 21 i 28 de desembre i 4 de gener a dos quarts de 9 del vespre. A més, podran seguir-se en directe a 'Canal Reus TV'. Molné ha detallat que no hi ha límit de participació i ha aconsellat que qui vulgui prendre-hi part "ho faci ben aviat perquè tindrà més opcions de guanyar". Més de 300 comerços de la ciutat (entre els quals, de restauració) s'han sumat a 'A Reus x 2'.

Per part de la Unió de Botiguers, Meritxell Barberà ha manifestat que la campanya "és important" perquè s'hi han afegit diverses associacions comercials de la capital del Baix Camp. "Això demostra que els botiguers de la ciutat estem units", ha assenyalat.

En representació de l'Agència Reus Promoció, finalment, Marta Vilalta ha detallat que s'estan duent a terme accions per donar a conèixer la campanya a través dels mitjans locals i de les xarxes socials, i que 'A Reus x 2' s'ha integrat al programa de 'Reus és Nadal'.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (1)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Comentaris

JOSEP P.  26 de Novembre de 2018

FAM

Fam, això vol dir fam de vendes, és l'indicatiu real que les vendes no van bé, tál i com ens volen fer creure.