Dimecres, 12 de Desembre de 2018

Els fundadors de Freshly Cosmetics donen el tret de sortida a la 48a edició de l'exproReus

La històrica fira reusenca convida la startup a l’acte oficial per reivindicar la connexió amb els sectors emprenedors

10 d'Octubre de 2018, per Isabel Martínez
  • Els fundadors de Freshly Cosmetics han inaugurat la fira de mostres d'enguany

    Isabel Martínez

Reivindicant el caràcter emprenedor de l’'startup' ubicada al Tecnoparc Freshly Cosmetics, la 48a edició de l’exproReus ha obert oficialment, aquesta  dimecres a la tarda, les seves portes amb una inauguració que volia posar en valor els principis de les empreses innovadores del segle XXI sense renunciar al que ha convertit aquesta trobada en referent de generacions de reusencs.

“El Tecnoparc ens va acollir quan érem dos” el 2016 ha recordat Mireia Trepat, una de les fundadores de l''startup', una empresa que només en dos anys ja ha assolit la xifra de 52 treballadors i té una previsió de facturació per l’actual exercici de 4 milions d’euros. “Freshly és un exemple d’emprenedoria, de feina ben feta” ha afirmat Isaac Sanromà, president del comitè executiu de firaReus, qui no ha s’ha estat també de rememorar els orígens del certamen l’any 1942 i de remarcar les grans xifres de la trobada econòmica que la converteixen en “motor econòmic”.

D’aquesta manera, ha destacat la bona previsió que representa que el sector de l’automoció hi sigui present amb 33 marques i 11 de motocicletes , el canvi de tendència del sector immobiliari com a “mostra de recuperació” després de la crisi i l’aposta per la restauració a través del 'Tasting Village'. També en el camp de les dades econòmiques, l’alcalde de Reus, Carles Pellicer, ha posat èmfasi en els 7,5 milions d’euros que l’exproReus va generar el 2016, segons un estudi fet públic per l’ens firal.

“ExproReus no ha fallat mai” ha dit Pellicer qui l’ha qualificat de “termòmetre de l’economia local”. De la seva banda, els fundadors de Freshly Cosmetics, Miquel Antolín i Mireia Trepat, han resumit en tres conceptes la filosofia de la seva empresa: cultura d’equip, treball dur i visió. Després de l’acte inaugural realitzat al 'hall' de la fira on s’exposava una avioneta de la marca CASA provinent de l’aeroclub de Reus, els representants institucionals i els convidats han efectuat una visita a diferents estands de l’ExproReus.

COMENTARIS (0)

Reportatges