Cookie control
Dimecres, 24 de Juliol de 2019

'Influencers' i marques de moda centren una jornada a La Fira Centre Comercial

El complex de Merlin Properties acull una sèrie de xerrades i taules rodones que aborden les noves tecnologies

09 de Maig de 2019, per Redacció
  • Un instant de la jornada

    Cedida

La Fira Centre Comercial de Reus ha acollit, aquest passat dimecres, l’Aula Merlin, un espai per conèixer l’actualitat sobre 'influencers' i les marques a través de diferents xerrades, obertes a tothom, amb professionals del sector.

L’experiència, que s’ha fet sota el lema de 'We are Merlin', ha estat impulsada per Merlin Properties, empresa que gestiona La Fira Centre Comercial, i ha començat a les 10 del matí amb la primera xerrada que, sota el títol 'Diseño de estrategia con influenciadores digitales'; ha realitzat Heidi Adragna. A les 11 ha estat el torn per Irene Franco amb la xerrada 'La Fira Centre Comercial: La moda ens mou', que ha servit per presentar aquesta campanya i per donar a conèixer els primers resultats.

A les 12 s’ha iniciat l’última activitat d’aquesta Aula Merlin. En aquest cas, ha estat una taula rodona titulada 'Qué puede aportar un influencer a tu marca', amb la participació de la influencer Mónica Sors i Heida Adragna, Digital partner de Replica Comunicación. L’acte l’ha moderat Mayte Forján, gerent de La Fira Centre Comercial.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges