Cookie control
Dimecres, 18 de Setembre de 2019

La candidatura '#TotsSomCambra' continua sumant adhesions i incorpora Coselva a la seva plataforma

La plataforma aplega ja un centenar d’empresaris, que ultimen el programa electoral en les diverses comissions sectorials i territorials

17 de Gener de 2019, per Redacció
  • Imatge de l'encaixada de mans celebrada a les instal·lacions de Coselva.

    Cedida

La plataforma '#TotsSomCambra' continua sumant adhesions empresarials a la seva candidatura a les eleccions a la Cambra de Comerç de Reus, convocades pel proper mes de maig. En aquest cas ha estat Coselva, la important cooperativa del sector agroalimentari de la Selva del Camp la que s’ha sumat a la plataforma.

La incorporació de Coselva l’han rubricat amb una encaixada de mans el Director de Coselva, Pere Ferré, el presidenciable de '#TotsSomCambra', l’empresari Jordi Just, i el coordinador de la Comissió Agroalimentària de la plataforma, l’investigador de l’IRTA Joaquim Brufau. Just ha valorat molt positivament el suport de Coselva “perquè el nostre principal argument és comptar amb els empreses: perquè ens aportin els seus coneixements per contribuir a desenvolupar econòmicament el territori i, molt especialment, per defensar els seus interessos i satisfer les seves necessitats, que és la raó de ser de la Cambra de Comerç”. Just ha insistit que “Coselva és un referent al sector agroalimentari i un model d’èxit en internacionalització, és un luxe comptar amb el seu 'know how'”.

A banda de la incorporació de Coselva, '#TotsSomCambra' continua immersa en un degoteig de noves adhesions que fan que la plataforma compti ja amb un centenar d’empresaris de les cinc comarques que integren la demarcació de la Cambra de Reus: Baix Camp, Conca de Barberà, Priorat, Ribera d’Ebre i Terra Alta.

La plataforma està ultimant els seus treballs sectorials i territorials que s’integraran en un programa de govern que durant el mes de febrer es presentarà en diversos actes a tot el territori. En aquest sentit, la coordinadora d’Internacionalització i de les comissions territorials, l’empresària del Priorat Marta Doménech, ha manifestat que “el nostre programa ha de ser un pla de promoció econòmica, però no un pla a l’ús, ple de paraules boniques i declaracions d’intencions que acaben al calaix, sinó un conjunt de propostes realistes pensades a mida de les necessitats del nostre teixit empresarial”.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics