Els Patronats de Turisme de la Diputació de Tarragona Costa Daurada, Salou, Cambrils i Vila-seca conjuntament amb PortAventura World i la Federació Empresarial d'Hostaleria i Turisme de la província de Tarragona (FEHT), han presentat durant tot el mes de maig a València (16 de maig), Palma de Mallorca (17 de maig), Madrid (23 de maig), Santander (24 de maig) i Sant Sebastià (30 de maig) l'oferta turística de la Costa Daurada, així com les principals novetats per a la present temporada.
Aquesta acció té per objectiu potenciar els mercats d'aquestes ciutats visitades. Així, per exemple, s'ha volgut reforçar la presència al País Basc i Madrid -dos mercats dels quals ja es reben molts visitants amb una elevada fidelitat-, però alhora s'ha promocionat la destinació a zones on es creu, que hi ha més potencial de creixement, com són el País Valencià, les Illes Balears o Cantàbria.
A través d'un workshop amb presentacions personals s’ha donat informació a més de 350 agents de viatge, un sector prescriptor molt important, sobre l'àmplia oferta d'allotjament de qualitat disponible, així com de les múltiples activitats lúdiques,esportives, gastronòmiques i familiars que es duen a terme a la Costa Daurada i que poden ser d'interès per al gaudi i el descans dels turistes.
Durant el workshop, representants de les destinacions de Salou, Cambrils i Vila-seca, la Pineda van explicar el potencial de les seves poblacions i les característiques diferencials i úniques que ofereix la Costa Daurada. Per la seva banda, els representants del sector empresarial foren els encarregats d'explicar la seva àmplia oferta, les inversions realitzades i les novetats per a aquesta temporada.
En aquest cas, les empreses que van participar-hi van ser: Estival Park, Grupo Reside, Ohtels, Mercure Atenea Aventura, Best Hotels, H10, Sercotel Hotels, 4r Hotels, Four Elements, Group Palas, Tryp Port Cambrils, PortAventura World, Aquopolis i l'Estació Nàutica Costa Daurada.
Les jornades promocionals amb les agències també s'han complementat amb trobades amb la premsa local, on els periodistes han pogut conèixer millor què ofereix el territori i quines novetats hi ha enguany als municipis del centre de la Costa Daurada. Als dinars hi han assistit uns 35 professionals de la comunicació de totes les ciutats visitades.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics