Representants del sector turístic de la Costa Daurada, conjuntament amb els patronats de turisme de Salou, Cambrils, Vila-seca-La Pineda, i la Diputació de Tarragona, duen a terme aquesta primavera una sèrie de roadshows a Rússia, un dels països emissors que més turistes aporten a la Costa Daurada, per promocionar aquesta zona en el mercat rus.
Un roadshow és una acció comercial en què una empresa o una destinació visita diferents ciutats i fan presentacions d'un producte davant les agències de viatges locals. Els roadshows han visitat les ciutats de Niznhi Novgorod, Kaliningrad, Ekaterinburg, Sant Petersburg, Moscou, Kazan, Samara, Perm i Toliatti, i també Kiev a Ucraïna. Entre els participants, a part dels patronats de turisme en representació de l'oferta de les destinacions, també hi ha empreses arrelades a la Costa Daurada, com PortAventura World; Ohtels; 4R Hotels; Best Hotels; Estival Group; el Grup Reside, Grup Four Elements, i l'hotel Tryp Port Cambrils.
Aquestes accions comercials s'han organitzat de forma conjunta amb els principals touroperadors russos que treballen a la Costa Daurada, com Natalie Tours, Coral, Anex, TezTour i el grup TUI. Enguany, el conjunt de touroperadors programaran unes 15.000 places entre Coral Travel, Anex i Pegas. Les perspectives amb el mercat rus per aquest estiu són més positives que l'any passat, ja que la sensació de poca seguretat en les destinacions competidores i atractives pels russos (com són Egipte o Turquia) han situat la Costa Daurada com un destí que ofereix tot el que el turista rus valora: seguretat, comoditat, bon clima, i, sobretot, una oferta d'oci adaptada a qualsevol tipus de visitant.
Pel que fa a la capital, Moscou, existeixen diversos vols directes a Barcelona regulars, i sobretot 3 vols setmanals a l'Aeroport de Reus. Les altres ciutats russes visitades ofereixen connexió aèria directa a Catalunya, especialment durant la temporada alta, que es perllonga des de maig fins a octubre.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics