Dimecres, 12 de Desembre de 2018

La DO Montsant engega una campanya promocional per donar a conèixer els seus celleristes

'Som Montsant. Fem Montsant' mostrarà 'aquells homes i dones que amb els seus cellers i la seva feina donen vida a la DO'

05 d'Octubre de 2018, per Redacció
  • El propietari del Celler Cairats, Ramon Masip, és un dels protagonistes de la campanya

    Cedida

'Som Montsant. Fem Montsant' és el nom de la nova campanya de la Denominació d’Origen Montsant. L’objectiu de la campanya és "donar visibilitat a les persones que hi ha darrere la DO Montsant, aquells homes i dones que amb els seus cellers i la seva feina donen vida a la DO i la doten de sentit i prestigi", s'ha assenyalat.

La campanya arrenca amb el propietari del Celler Cairats, Ramon Masip, situat a la zona sud de la DO Montsant. Un home que va tenir una vida professional que res tenia a veure amb el món del vi, fins que l’any 2010 va decidir tornar a les arrels i emprendre aquest projecte familiar, amb passió pel territori però amb vocació internacional. "Donar visibilitat a històries com les de Masip és el veritable objectiu que la DO Montsant persegueix amb aquesta campanya", s'ha subratllat.

La DO Montsant s’ha caracteritzat en els darrers anys per ser una de les denominacions d’origen més professionalitzades amb la realització dels diferents estudis portats a terme (i encara en marxa) en pro de l’autoconeixement, com són els estudis de zonificació i caracterització de les seves garnatxes i carinyenes.

Ara, amb aquesta nova campanya digital, la DO busca transmetre el seu costat més humà, donant visibilitat als viticultors, propietaris de cellers, enòlegs, socis de cooperatives. En definitiva, "a tots aquells que fan gran la DO i que, a vegades, queden en un segon pla i no tenen tot el reconeixement que mereixen", s'ha indicat.

Amb aquesta campanya, la DO Montsant busca també continuar "apropant-se al públic local, un dels mercats més valorats per la DO gràcies a la proximitat i la importància d’establir lligams amb ell amb l’objectiu de revaloritzar el producte local i de qualitat".

COMENTARIS (0)

Reportatges