Divendres, 29 de Març de 2024

Professionals del comerç a Reus debaten sobre el sector en una jornada a Cal Massó

21 de Març de 2018, per Redacció
  • Representants comercials amb l'alcalde Carles Pellicer i la regidora Montserrat Caelles

    Cedida

Cal Massó s'ha omplert aquest dimecres amb la presència de 120 professionals del sector del comerç de la ciutat en la jornada 'A Reus Fem Comerç', organitzada per l'Institut Superior de Comerç Komercium, juntament amb la Unió de Botiguers de Reus i El Tomb de Reus i amb el suport de l'Agència de Promoció de Ciutat. La jornada ha reunit professionals i persones vinculades al sector i s'ha celebrat en el marc de la segona edició de la Setmana del Comerç, que es realitza del 19 al 24 de març.

La regidora de Projecció de Ciutat, Montserrat Caelles, ha obert la jornada destacant que "Reus té tots els elements per encarar el futur comercial amb optimisme. És una ciutat amb càracter, amb visió estratègica i un bon posicionament, tant comercial com cultural i turístic". Davant del sector, la regidora també ha recordat que "és important integrar tots els sectors de la ciutat –comerç, turisme, gastronomia i productes del territori– per tal d'emocionar el visitant amb experiències singulars" i considera que "tenim el repte de millorar la competitivitat dels comerços i establiments de restauració de la ciutat per generar un centre comercial a cel obert de qualitat".

Durant la jornada han intervingut diferents experts que han aportat visions innovadores sobre la manera de gestionar i planificar l'activitat comercial davant l'evolució actual del sector. El primer debat ha estat moderat per Jordi Zaragoza, soci fundador de Pymeralia i formador a l’Institut Superior de Marketing ESIC de Barcelona. Els temes de debat proposats pel moderador han estat el nou model de consum i comportament dels consumidors, fidelització dels clients, campanyes efectives de les associacions i entitats municipals i actualització dels espais comercials. Zaragoza ha resumit el debat en què han participat diversos comerciants de la ciutat i amb nombroses aportacions per part del públic destacant el valor de l'experiència de la compra: "Hem d'intentar que cada dia passi alguna cosa al nostre establiment".

Després ha estat el torn de la ponència de Lluís Serra, CEO i Fundador de Lluís Serra Training Group, el qual ha analitzat els 'Els 10 punts de la digitalització del comerç' i ha destacat la importància de guanyar-se la confiança del client, de fer-lo sentir important i de comunicar-li els beneficis que aporta el producte com a factors importants a l'hora de vendre.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics