Dissabte, 23 de Març de 2019

Reus es promociona a París per 'fidelitzar i atraure públic' francès

Ho fa amb Cambrils, Salou i PortAventura World

14 de Març de 2019, per Redacció
  • Una imatge de l'estand a París

    Cedida

Des d’aquest dijous, dia 14, i fins al proper diumenge, 17 de març, els municipis de Cambrils, Salou i Reus, juntament amb PortAventura World seran presents al Saló mundial de turisme de París.

Aquesta acció de promoció "és clau dins del pla de promoció dels municipis i el parc, atès que un dels principals mercats emissors és justament el francès, un mercat amb moltes possibilitats de creixement", han assenyalat fonts de l'Ajuntament reusenc aquest dijous. D'aquesta manera "s'acompleix l'objectiu de fidelització de públic i això com poder captar-ne de nou, oferint de manera atractiva una gran oferta de platges de qualitat, de gastronomia, cultura, patrimoni i del ressort temàtic, en un radi de pocs quilòmetres de distància i adreçada, principalment, al públic familiar", s'ha descrit.

Les dates de celebració d'aquest certamen "permeten encara influir en la decisió alhora d'escollir el destí vacacional per Setmana Santa i clarament la temporada estival", s'ha argumentat des del consistori. Per aquesta i altres accions promocionals, s’ha editat una imatge conjunta, un fulletó conjunt amb informació de tots els municipis i PortAventura World i material de marxandatge.

COMENTARIS (0)

Reportatges