Divendres, 29 de Març de 2024

Reus i Tarragona volen que la seva campanya comercial conjunta sigui 'de llarg recorregut'

Presenten al Fortuny les xifres de la segona edició de 'Tot queda a casa', en què participen establiments de les dues ciutats

02 de Maig de 2018, per Marc Busquets
  • Minguella, Caelles, Ferrando i Molner, a la roda de premsa de balanç de 'Tot queda a casa'

    Marc Busquets

Una campanya comercial que ha de ser de "llarg recorregut" i que ha de ser "el referent" per establir que Reus i Tarragona col·laborin de manera estreta en altres àmbits. D'aquesta manera s'han referit els impulsors de 'Tot queda a casa' a l'objectiu que s'han marcat per a les futures edicions de l'esdeveniment, que es va fer per segon cop entre els dies 19 de maç i 7 d'abril amb la implicació de 310 botigues de les dues ciutats (en la primera en van ser 320). "En general, i en especial els dies de cap de setmana, hi va haver bones vendes", ha apuntat la presidenta del Tomb de Reus, Gemma Molner. Al seu costat, i en representació de la Via T de Tarragona, Salvador Minguella ha assenyalat que la unió de les dues capitals "és positiva" per fer front a la "competència" que suposa Barcelona. 

Poblacions 'amb caràcter'

L'acte de balanç de 'Tot queda a casa' ha comptat també amb la presència de les dues regidores del ram dels respectius consistoris, Montserrat Caelles i Elvira Ferrando. Aquesta última ha manifestat que "ens sentim com a casa, quan som a Reus" i ha celebrat que els botiguers hagin volgut sumar esforços "en un tema que no és senzill, com és el comerç".

La reusenca, per part seva, ha posat en valor "l'autenticitat, l'especialització i l'excel·lència" de les botigues de proximitat i ha destacat que les dues localitats "són poblacions amb caràcter", tot avançant que "volem que aquesta sigui una campanya a llarg termini". En aquesta línia, Minguella ha exposat que "tant de bo que 'Tot queda a casa' es pugui fer dos o tres cops l'any", si bé ha precisat que per fer-ho possiblen cal disposar de "grans recursos econòmics". El pressupost de la campanya conjunta en aquesta segons edició ha estat de 10.200 euros

Concurs fotogràfic

Ha estat Molner l'encarregada de comentar algunes de les xifres lligades a 'Tot queda a casa'. D'aquesta manera, i durant l'esdeveniment, s'han lliurat 15.000 'rasques' (5.000 més que en la primera edició) amb els quals s'han premiat els clients "amb experiències", descomptes i promocions. La pàgina de Facebook del certamen ha crescut tot arribant als 738 seguidors, i les publicacions que s'hi han fet han arribat a 18.000 usuaris.

A banda, es va organitzar un concurs fotogràfic que ha comptat amb 60 participants i ha reunit 730 vots. "Per segon cop, la foto vencedors és de Reus", ha comentat Molner just abans de fer el lliurament d'un xec regal per valor de 300 euros a la família guanyadora. El concurs va plantejar que qui s'hi sumés captés una imatge de la 'performance' al carrer amb ballarines i actors que es va dur a terme per la campanya. 

 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics