Dimecres, 24 d'Abril de 2024

Unitat en la promoció turística de la Costa Daurada

Ajuntaments i entitats turístiques de la Costa Daurada es promocionaran en fires nacionals, estatals i internacionals sota el paraigües de la Diputació

17 de Gener de 2017, per Carina Filella/ El Punt Avui
  • Fotografia de família de la signatura de l'acord

    Cedida

Sumar esforços i estratègies de promoció turística és l'objectiu del conveni Corner, que ahir van signar 24 ens públics i privats de la Costa Daurada i que permet coordinar i agilitzar la participació conjunta en les fires nacionals i internacionals que se celebrin al llarg de l'any. L'acord, que enguany arriba a la 14a edició, està impulsat per la Diputació de Tarragona i l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat.

Les accions a desenvolupar en el marc d'aquest conveni disposen d'un pressupost conjunt de 237.000 euros, el 57% dels quals es destinaran a actuacions de comunicació i màrqueting i, la resta, a la participació en fires. Fitur, que se celebrarà del 18 al 22 de gener a Madrid, serà la primera, però també es preveu l'assistència a les fires ITB (Berlín, Alemanya), WTM (Londres, el Regne Unit), MITT (Moscou, Rússia), Navartur (Pamplona) i B-Travel (Barcelona), entre d'altres.

La Costa Daurada dedicarà enguany una especial atenció a la promoció de la cultura, el patrimoni i la gastronomia, a més d'ampliar les ofertes de cicloturisme i golf.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics