Dijous, 18 d'Abril de 2024

Vermuts Miró fusiona tradició i modernitat en la seva nova imatge

La companyia ret homenatge a Reus tot incorporant la rosa de la ciutat a la nova etiqueta de les ampolles

25 d'Abril de 2018, per Adrià Díaz Bages
  • L'acte de presentació de la nova imatge de Vermuts Miró s'ha fet al campanar

    Alex Plaza

  • Nou disseny de les ampolles de Vermut Miró

    Alex Plaza

Vermuts Miró ha escollit el punt més alt de Reus, el campanar de Prioral, per presentar-hi aquest dimecres la seva nova imatge. Els productes que la incorporen es podran començar a trobar en els punts de venda habituals a partir del mes de maig, s'ha avançat. El nou 'packaging' destaca per ser una ampolla "més prèmium, de vidre fosc, més estilitzada, moderna" i amb un nou disseny d'etiqueta que integra la rosa de la ciutat i que varia de color, segons el tipus de producte. “Ens havíem de modernitzar”, ha expressat  el director general de la companyia, Carles Prats, “ja que portàvem 10 anys amb la imatge anterior i s’havia de connectar més amb la ciutat de Reus per potenciar la marca”, ha assegurat.

La rosa i ciutat

L'empresa ha encarregat a l'agència Branding Coleman la seva nova imatge després d'un any i mig d'estreta col·laboració i un estudi empresarial i dels consumidors per decidir quins canvis era necessari introduir. S’ha conservat la gamma cromàtica de colors vermells i negres, però s’han incorporat nous elements “que refermen la identitat reusenca del vermut i el vinculen amb el seu origen”, ha manifestat Prats. La rosa serà ara l’element central de totes les ampolles, i l’eix a partir del qual s'ha construït el nou disseny. La tria ha estat aquesta “ja que és un dels elements més representatius de la ciutat i així ens vinculem amb Reus tot enllaçant la ciutat amb la tradició del vermut”, ha explicat Prats. La nova imatge va veure la llum el passat cap de setmana a la Fira de l'Alimentària de Barcelona, on es va presentar en exclusiva. 

'El de tota la vida'

La nova aposta de Miró presenta ampolles de vidre fosc, més estilitzadaes, i un logotip renovat, "més dinàmic i modern", en una etiqueta que integra l’escut de la ciutat”, ha manifestat el batlle, Carles Pellicer, i un envàs "sofisticat i elegant", que "aporta personalitat al Vermut Miró”, ha celebrat Prats. També s’ha apostat per una tipografia "més actual". “L'autèntic repte era crear una nova imatge sense perdre el valor de l'àmplia trajectòria històrica de la companyia, però tot aportant un aire més fresc i modern”, ha declarat Prats. Per tot plegat, s'ha indicat, el nou eslògan per promoure el producte és ‘Vermut Miró, el de tota la vida’.

“Vermuts Miró és un empresa compromesa amb l’activitat econòmica, cultural i social de la ciutat; un compromís amb Reus que ara queda més clar que mai”, ha afirmat Pellicer, que ha acudit a l’acte amb la regidora de Cultura, Montserrat Caelles.

Feu clic sobre qualsevol fotografia per iniciar el passi de diapositives

vermut miró reus campanar etiqueta reusdigital

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics