Dimarts, 26 de Març de 2019

Clickània aplega 13.500 persones a Montblanc

22 d'Octubre de 2018, per Redacció
  • Una imatge de la fira

    Cedida

Clickània ha tornat a atraure a Montblanc milers de visitants aficionats als clicks de Playmobil i al llarg dels cinc dies de l'onzena edició del festival s'han registrat 13.500 visitants. El primer cap de setmana amb tres dies de festival hi ha haver 8.800 visitants i el segon n'hi va haver 4.700. El dia amb més visitants fou el dissabte 14, amb 4.300. Durant el festival s'ha tornat a posar de manifest que a Clickània "hi ha un gran volum de públic repetidor, que coneix bé el festival i que valora les activitats que s'hi fan, alhora que hi ha públic nou que ha conegut el festival a través dels mitjans de comunicació, les xarxes social i la recomanació d'amics i familiars", segons s'ha exposat des de l'organització.

La major part, s'ha detallat, respon a una tipologia familiar o en parella i majoritàriament prové de Catalunya i del nord del País Valencià. La valoració dels visitants ha tornat a ser "molt bona". La programació ha estat variada i molt completa, amb l'exposició de diorames, l'espai de venda, l'àrea de jocs patrocinada pel càmping Serra de Prades, les demostracions de maquetisme, els tallers de miniatures, les actuacions al carrer, el concurs del click amagat, el concurs de diorames,.. Han tingut una gran acollida tres de les novetats d'aquesta edició: la possibilitat de descobrir el nou Museu del Pessebre de Catalunya, la trobada de gegants i nanos centenaris el primer dissabte, i el vermut solidari Projecte Júlia's el segon dissabte.

La pluja ha estat un important condicionant per al bon desenvolupament del festival tant el primer diumenge com el segon dissabte. 

COMENTARIS (0)

Reportatges