Cookie control
Dimarts, 28 de Gener de 2020

Cortés es marca l'objectiu d'aconseguir la gestió de l’aeroport de Reus 'per poder competir en condicions amb Barcelona'

El cap de llista d’En Comú Podem a Tarragona i Terres de l’Ebre de cara al 10-N estableix les seves prioritats programàtiques

28 d'Octubre de 2019, per Redacció
  • Freixanet, número 6 d'En Comú Podem a Barcelona, ha acompanyat Cortés

    Cedida

El cap de llista d’En Comú Podem a Tarragona i Terres de l’Ebre de cara al 10-N, Ismael Cortés, ha presentat, aquest dilluns al matí, les seves prioritats programàtiques per al territori. Acompanyat per la número 6 de la llista a Barcelona, Maria Freixanet, Cortés ha assegurat que “la demarcació compta amb mancances greus en matèria de mobilitat, atur o desequilibri territorial, per la inacció dels governs de l’estat i de la Generalitat”.

No obstant això, el candidat ha afirmat que “el nostre és un territori amb potencialitats i, de fet, el volem convertir en líder en igualtat social, transició ecològica i mobilitat sostenible”. Les prioritats programàtiques d’En Comú Podem a Tarragona i les Terres de l’Ebre es divideixen en quatre grans eixos: el nacional, el social, el de "l’horitzó verd" i el de la mobilitat sostenible.

En el nacional, ha establert que cal "llibertat, diàleg i solucions" i "aplicar l’indult als presos polítics"; en el social, ha proposat derogar les reformes laborals del PSOE i el PP i aplicar plans d’ocupació específics a les comarques més afectades per l’atur, així com limitar els preus del lloguer "per evitar abusos i prohibir els desnonaments sense alternativa habitacional"; en l'eix de l'"horitzó verd" ha proposat convertir Tarragona en "líder d’energies renovables" a través d'un pla de transició just per aquelles comarques "que es veuen afectades pel futur tancament de les nuclears", així com preservar protegir el Delta de l’Ebre.

Finalment, i pel que fa a l'eix de la mobilitat, Cortés s'ha marcat l'objectiu de garantir un servei ferroviari "de qualitat" de Terres de l’Ebre i Tarragona fins a Barcelona, establir un model de finançament públic de les autopistes "que promogui el transport de mercaderies per ferrocarril" i aconseguir el traspàs de la gestió de l’aeroport de Reus perquè el territori "decideixi la política comercial per poder competir en condicions amb Barcelona". 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges