Cookie control
Dilluns, 14 d'Octubre de 2019

El sector del turisme es reuneix per debatre sobre les marques territori

La trobada s'ha centrat en els reptes de futur de les destinacions turístiques per atraure nous públics

28 d'Abril de 2017, per Redacció
  • La jornada s'ha dut a terme al Campus de la URV a Vila-seca

    Cedida

Una seixantena de professionals del turisme han participat aquest dijous a la jornada 'El rebranding és la qüestió? Nous reptes per a les marques turístiques', organitzada pel Laboratori d'Innovació i Intel·ligència Turística del Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci de Catalunya i el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, que gestiona les marques Costa Daurada i Terres de l’Ebre, amb el suport de la Facultat de Turisme i Geografia de la Universitat Rovira i Virgili.

La jornada ha estat inaugurada per la degana de la Facultat de Turisme i Geografia de la Universitat Rovira i Virgili, i la directora tècnica del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Marta Nel·lo, qui l’ha emmarcat en el repte de les marques turístiques de desenvolupar "una estratègia de posicionament de diferenciació per aconseguir ser rellevants per als consumidors, cada cop més experts i amb més informació", segons s'ha fet constar.

En aquest sentit, el CEO de SUMMA Branding i president d’Aebrand, Conrad Llorens ha assenyalat que "les marques han de tenir identitat per tal de generar preferència i així obtenir un rendiment". La jornada ha inclòs una taula rodona on s’han presentat els casos de quatre estratègies de reposicionament de marques turístiques.

Un segon debat ha comptat amb l'experiència dels gestors de la marca de territori del Vendrell i el País Basc. Tots els ponents han coincidit en assenyalar la necessitat d’un "relat basat en la identitat i els valors d’un territori o una empresa", per establir una relació emocional amb l’audiència.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics