Dissabte, 13 de Gener de 2018

La URV crea una plataforma en línia per difondre les pràctiques dels alumnes de comunicació

D'accés gratuït, al projecte SUBURV s'hi recullen per ara una vintena de peces entre les quals hi ha documentals i curtmetratges

10 de Gener de 2018, per Redacció
  • Una de les pràctiques incloses al projecte SUBURV

    Cedida

El departament d’estudis de comunicació de la URV ha posat en marxa el projecte SUBURV, una plataforma audiovisual per als estudiants dels graus del ram que es presenta com un repositori en línia que pretén "recollir, ordenar i difondre les pràctiques audiovisuals que van realitzant al llarg del grau", segons s'ha apuntat des del departament. Es pot consultar a en aquest enllaç i, segons s'ha puntualitzat, l’accés és gratuït, sense ànim de lucre i sense requeriment de registre ni de subscripció.

La iniciativa, liderada per la professora Laia Quílez a través d’un projecte d’innovació docent finançat per l’Institut de ciències de l’educació (ICE), neix després que "s’hagi detectat la manca d’un espai que aglutini les diferents produccions dels alumnes i exalumnes" i d'aquesta manera perllongar la seva vida, més enllà de la seva presentació a l’assignatura corresponent.

L’objectiu principal, s'ha exposat, és donar visibilitat a aquests projectes audiovisuals, que es categoritzen en diversos canals, on es recullen des de curtmetratges fins a documentals, tot passant per petites peces experimentals o videoclips. Acompanyen Laia Quílez com a equip docent del projecte els professors Cilia Willem, Iolanda Tortajada, Antonio Caballero, Núria Araüna, Jan Gonzalo i Marta Montagut.

La intenció de SUBURV és sumar, a les ja més de 20 peces recollides, "les que mostrin la capacitat creativa i productiva dels estudiants dels graus de comunicació", que són els de publicitat i relacions públiques, comunicació audiovisual i periodisme. D’aquesta manera, s'ha avançat, la plataforma s’anirà actualitzant de forma constant, "esdevenint un lloc en línia de referència per copsar el dinamisme i la qualitat de les pràctiques portades a terme per alumnes, exalumnes i cos docent del departament".

 

COMENTARIS (0)