L’alcaldessa de Cambrils, Camí Mendoza, ha presentat aquest dijous les noves xarxes socials corporatives del consistori. En una primera fase, "s’ha donat un nou impuls al compte ja existent a Twitter amb més interacció i nous continguts, i s’han creat nous perfils oficials a les xarxes socials Facebook i Instagram", s'ha exposat. Properament també s’obriran canals a Youtube, Telegram i Linkedin.
L’alcaldessa ha explicat que "les xarxes socials s’han convertit en una eina imprescindible que permet a l’Ajuntament acostar-se als cambrilencs a través d’una comunicació directa i en dos sentits". En aquest sentit, Mendoza ha assenyalat "que les xarxes socials complementen els canals de comunicació bidireccional de l’administració i són una oportunitat per augmentar la proximitat i la transparència, i facilitar la participació i implicació de la ciutadania". “Hem d’aprofitar totes les eines possibles per comunicar-nos més i millor amb la ciutadania, escoltar les seves opinions i millorar els serveis i l’atenció”, ha afirmat l’alcaldessa.
L’ampliació de la presència de l’Ajuntament de Cambrils a les xarxes "arriba després d’un treball de diagnosi i planificació realitzat per una empresa especialitzada, que ara s’encarrega de gestionar els perfils corporatius en coordinació amb el gabinet de comunicació de l’Ajuntament i que també dóna suport als gestors de les xarxes socials específiques dels diferents departaments", s'ha detallat.
A més de les publicacions diàries per donar a conèixer les novetats i difondre informació de serveis, s’introduiran nous formats com un vídeo resum de les notícies de la setmana, l’agenda d’activitats, entrevistes a experts o infografies. Des de fa dos mesos l’empresa també va iniciar les retransmissions en directe dels principals actes a Twitter i aquest dijous mateix s’ha publicat el primer vídeo resum setmanal a Facebook.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics