Divendres, 29 de Març de 2024

L'Ajuntament de Salou obre una línia de comunicació via WhatsApp

23 d'Agost de 2016, per Redacció
  • Ajuntament de Salou

    Reusdigital.cat

L’Ajuntament de Salou ha obert una línia d’atenció al ciutadà via WhatsApp a través del número  +34 627 51 62 61 que pretén facilitar la relació entre l’administració i l’administrat i encetar un canal de recepció més àgil per al ciutadà. A través d’aquesta eina, des del govern municipal es busca centralitzar les deficiències que els ciutadans detectin a la via pública així com la recepció d’incidències pel que fa a la neteja dels carrers i places del municipi. La línia estarà gestionada per personal de la regidoria de Participació Ciutadana que, de dilluns a divendres, des les 9 del matí fins les 3 del migdia, rebrà totes les comunicacions i les contestarà puntualment.

Tota la informació que arribi serà gestionada, en funció de la seva naturalesa, als treballadors municipals, als encarregats de derivar cada incidència a l'àrea municipal corresponent i d’avaluar-ne el grau d’urgència en l’actuació. Actualment, hi ha diversos departaments com Enginyeria, Urbanisme, Salut Pública o Manteniment de Ciutat que s’encarreguen de gestionar les incidències que es detecten, a més hi ha destinats diversos treballadors dels plans d’ocupació per a reforçar el manteniment de la ciutat, juntament amb les concessionàries i brigades municipals.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics