L'Ajuntament de Vilaplana ha exigit a l'empresa Endesa millores a la xarxa per tal de garantir el subministrament elèctric a tots els abonats. El consistori ha pres aquesta decisió després que el passat dissabte 18 d'agost una avaria en el transformador situat a l'Aleixar deixés 355 abonats de Vilaplana sense subminsitrament durant més de nou hores. Cal tenir present que uns fets molt similars ja es van produir durant el mes de maig.
Per aquest motiu, a banda de reivindicar "millores" i un "bon funcionament del servei", l'Ajuntament emplaça la companyia responsable del servei a exposar, en una reunió amb el govern municipal, la situació actual de la xarxa de distribució elèctrica. Des del consistori també s'ha informat als ciutadans afectats de la possibilitat de presentar una reclamació a la companyia a través del següent enllaç web. L'Ajuntament, com a part afectada, ja ha confirmat que també presentarà una reclamació a Endesa.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics