L’Ajuntament de la Selva del Camp, la Confederació de Comerç de Catalunya (CCC) i l’Associació de Comerciants i Empresaris de la Selva del Camp han signat, aquest dijous, un conveni de col·laboració per implantar en els sectors del comerç i dels serveis d’aquest municipi de les comarques tarragonines les campanyes de la CCC 'Oberts al català' i 'El comerç t’acull' i per promoure la bona imatge i la qualitat de les petites i mitjanes empreses comercials, com també del mercat setmanal de venda no sedentària.
Gràcies a aquest acord, es difondran conjuntament, a través de la regidoria de Promoció Econòmica, aquestes dues iniciatives, especialment els materials d’'Oberts al català' pel que fa al consum, editats amb el suport i l’assessorament de l’Agència Catalana del Consum: la Guia bàsica del comerç no sedentari i uns indicadors de producte i preu en forma de pissarra que incorporen en la part posterior 12 lèxics adhesius diferents. Aquests lèxics integren el vocabulari comercial de la venda ambulant, editat també en versió digital.
La signatura del conveni ha anat a càrrec de l'alcalde de la Selva del Camp, Jordi Vinyals; de l’Associació de Comerciants i Empresaris de la Selva del Camp, Joan Antoni Guerrero, i del secretari general de la CCC, Miquel Àngel Fraile.
Què són aquestes campanyes?
'Oberts al català' és una campanya de la CCC que té per objecte promoure l’ús de la llengua catalana en els sectors del comerç, dels serveis i del turisme de Catalunya, alhora que informa sobre la normativa comercial i lingüística i promou l’associacionisme comercial, a més de contribuir a millorar el perfil professional dels empresaris i dels treballadors d’aquests sectors.
D’altra banda, 'El comerç t’acull' és un altre programa que té la CCC, amb el qual vol afavorir la integració de les persones nouvingudes en el teixit comercial, així com la seva inserció laboral.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics