Cookie control
Dijous, 04 de Juny de 2020

L'Oficina municipal d'informació al consumidor de Cambrils amplia el seu horari d'atenció telemàtica

01 d'Abril de 2020, per Redacció
  • Imatge corporativa de l'OMIC de Cambrils

    Cedida

L'Oficina municipal d'informació al consumidor (OMIC) de Cambrils ha ampliat el seu horari d'atenció telemàtica de dilluns a dijous per "poder donar resposta a l'augment de consultes sobre cancel·lacions de viatges, reserves i serveis", així com altres qüestions derivades de la situació de confinament, segons s'ha indicat a través d'un comunicat.

Les consultes es poden enviar al correu omic@cambrils.org i es respondran de dilluns a dijous. La responsable de l'oficina, Sylvia León, que fins ara només atenia els dimarts al matí al centre cívic de les Basses, dedicarà quatre dies setmanals a aquest servei d'assessorament municipal. Des del teletreball, la tècnica ha habilitat els canals i mecanismes per poder atendre i tramitar les consultes i expedients de les persones que necessitin informació de consum.

El regidor de Participació Ciutadana, Oliver Klein, ha destacat "la importància d'ampliar els serveis de protecció a la ciutadania en aquests moments tant complexes, per garantir l'atenció a les persones que puguin necessitar suport davant dels desajustos que es puguin ocasionar en el subministrament de serveis, terminis i altres qüestions". D'altra banda, el regidor ha explicat que, a més de donar resposta a situacions concretes, cal preveure recursos que també ajudin a la part comercial a refer-se de la parada de l'activitat.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics