Cookie control
Dimecres, 03 de Juny de 2020

Reus acull el Debat territorial del Congrés d’educació pública de Catalunya sota l’eix de treball 'inclusió i equitat'

14 de Febrer de 2020, per Redacció
  • Un instant del debat

    Cedida

La Xarxa d’escoles públiques de Reus ha convocat prop de 150 docents, famílies i representants de l’administració pública per reflexionar sobre la inclusió i l’equitat al Sistema educatiu públic. Es tracta d’una iniciativa que sorgeix de les mateixes escoles i persones del món educatiu per trobar espais on compartir necessitats, realitats i accions relacionades amb l’educació i establir les bases per fer un canvi de mirada.

Les conclusions dels debats territorials es faran arribar a la Jornada final del Congrés que se celebrarà a Barcelona entre els dies 15 i 16 de maig. La jornada ha servit per respondre preguntes clau com: Què és la inclusió?, Quina qualitat s’oferta des del sistema educatiu per donar-hi resposta. Quina és la implicació de les institucions i municipi? Com es pot avaluar la inclusió? A partir d’aquí s’ha iniciat un diàleg igualitari de prop de dues hores i s’han establert les bases per promoure un canvi de mirada per avançar en un nou model del sistema inclusiu.

També ha servit per compartir experiències i opinions i afavorir la xarxa entre els centres educatius públics de la ciutat i comarca.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (1)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Comentaris

J. A. Carricondo  16 de Febrer de 2020

Seria fàcil?

Si certes identitats volguessin acceptar les normes de convivència vigents als nostres territoris tot seria fàcil. En tant vulguin imposar les seves particularitats no serà possible. Mirem les formes de conviure de dotzenes de països que segueixen les normatives socials i morals i veurem clarament on està el problema!