Tarragona confirma l'èxit d'abaratir preus en els aparcaments municipals

La rebaixa de tarifes impulsada l'estiu passat ja es tradueix en un augment de l'ús, segons el consistori

11 d'Abril de 2017, per Agnès Llorens/ Infocamp

  • La nova campanya d'aparcaments municipals té una imatge juvenil

    Agnès Llorens

L'aparcament més barat surt a compte, segons les xifres de l'Ajuntament de Tarragona. Aquesta és la conclusió que es desprèn de la presentació de la nova campanya publicitària del consistori, una acció que, amb el títol d'Aparca per la patilla, preveu acostar al públic jove els serveis municipals amb una imatge renovada, un llenguatge molt proper a l'ús col·loquial i el manteniment de la política de descomptes iniciada fa uns quants mesos.

En aquesta ocasió, l'empresa municipal d'aparcaments obre el sorteig de vuit abonaments anuals gratuïts per a qualsevol dels garatges d'ús municipal –Battestini, Tàrraco, Joan XXIII, Avinguda Catalunya, Rambla President Lluís Companys, Saavedra, Bastos i Torroja–, un per a cada pàrquing. Per participar en la promoció, cal apuntar-se al lloc web www.aparmentstgn.cat i registrar-s'hi. “Volem que els ciutadans s'habituïn a la nova imatge i que identifiquin perfectament els aparcaments d'àmbit municipal”, expliquen el responsable de l'empresa municipal Aparcaments TGN i regidor de Mobilitat, Josep Acero (PP), i el gerent, Sergio Arts.

La presentació de la nova imatge corporativa arriba després de fer balanç de la posada en funcionament de la rebaixa en les tarifes impulsada al setembre, una operació que rebaixa de 12,60 euros a 5,50 euros l'import total que suposa deixar el cotxe aparcat durant tot el dia a la ciutat. “Encara és aviat per avaluar l'impacte total de la campanya, ja que encara no fa un any que es va implantar”, va confirmar Acero aquest dilluns passat, tot i que després va explicar que les primeres estimacions indiquen que el nombre d'usuaris dels aparcaments municipals ha augmentat un 10% durant els últims mesos.

“Volíem que els ciutadans que arriben en cotxe al centre perdessin la por d'aparcar durant unes hores per fer unes compres o sortir a sopar, i estem en via de complir-ho”, sosté el responsable de Mobilitat, que assenyala: “Aviat presentarem resultats, però el cert és que les primeres estimacions auguren l'èxit de la campanya.” Acero, de fet, confia que la campanya de sorteig d'abonaments gratuïts serveixi per arrodonir un bon 2017.

Etiquetes: 

Notícies relacionades: 

Escriviu el vostre comentari

Regles de participació

Aquest servei es planteja com un espai obert en el qual s'expressen lliurement les opinions de les persones que visiten el web, i no s'ha d'utilitzar per fer desmentits, desinformar o atacar a tercers. Si us cal enviar una correcció per a una notícia, podeu utilitzar el formulari per enviar informació d'interès periodístic. A Reus digital entenem que els lectors d'aquest mitjà són persones respectuoses, amb capacitat per comentar sense necessitat de fer crítica destructiva, provocar o atemptar contra l'honor de les persones. En qualsevol cas, si algun comentari es considera fora de lloc, s'esborrarà. Reusdigital.cat no es fa responsable de les opinions dels comentaristes. Que aquest servei de comentaris es mantingui actiu depèn de les persones que l'utilitzen. Reusdigital.cat es reserva el dret d'emprendre accions legals contra les persones que emetin comentaris injuriosos, que ofenguin la imatge i l'honor de les persones o ataquin l'ordenament jurídic.