En la reunió que han mantingut, aquest dimarts 17 de març, els membres del Centre de Coordinació Operativa Municipal (CECOPAL) de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, s’han pres aquests nous acords per afrontar la situació d’emergència ocasionada pel COVID-19. Aquests acords inclouen la suspensió de terminis per a la tramitació dels procediments administratius i l’estudi de mesures fiscals i econòmiques.
Per una banda, s’estan estudiant les mesures fiscals i econòmiques necessàries per limitar l’impacte econòmic de la crisi del coronavirus sobre el veïnat i l’empresariat local. En aquest sentit, s’està treballant en ajornar el calendari fiscal i retornar els imports de les quotes abonades pels ciutadans i ciutadanes en concepte de serveis públics municipals, com per exemple, de les llars d’infants municipals, de l’Escola Municipal de Música, etc.
D’altra banda, s’ha decidit suspendre els terminis per a la tramitació dels procediments administratius de l’Ajuntament, com ara els del Pla d’Ocupació Municipal o les subvencions a les entitats, però tenint en compte el que s’estableix en la disposició addicional tercera del Real Decreto 463/2020 de 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma i s’estableixen mesures de contenció per protegir la salut de la ciutadania.
Per últim, des de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant s’agraeix als treballadors públics el seu alt grau de responsabilitat i de compromís amb la feina i amb el servei a la ciutadania en el moment d’afrontar una situació crítica com l’actual.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics