Cookie control
Divendres, 18 d'Octubre de 2019

Els pacients no tenen retallades

29 d'Agost de 2013, per Pepita Roig i Armengol
  • Reusdigital

El dia 15 de agost, festiu i en plenes vacances, el meu marit va haver de ser operat d’urgència. Sense cap problema de quiròfans ni de personal i havent passat las proves oportunes, va entrar a fer la intervenció.

Vull donar les gràcies a tot el personal: al cirurgià, a les infermeres, als ajudants i a tot la resta de treballadors per la seva eficàcia, professionalitat i bon fer. No sé el nom de quasi cap d’ells però no cal, tots són persones i professionals.

Així doncs, gràcies per tot. Endavant.

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (1)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Comentaris

El ganxet crític   30 d'Agost de 2013

D'urgencies, sí. I els altres?

Si vol podem comentar tots els casos de la gent que porta 4 anys esperant que el truquin per acordar una hora de intervenció.
El problema no està en el servei sinó en la gestió. I la gestió només afavoreix a les urgències, perquè en depèn la vida o a les mútues perquè paguen abans que la seguretat social o als adinerats que poden pagar-se una intervenció.
Aquest sistema és una estafa que fa rics a uns quants en detriment de la salut de molts altres.
Artur Mas: A on són els meus diners. (un bon llibre descriptiu d'una estafa)

Sanitat pública de servei únicament públic això és el que cal.