Divendres, 29 de Març de 2024

La SB Hotels Marató Tarragona d'enguany es presenta amb canvis

L'esdeveniment, que ja supera els 1.000 participants, tindrà nous circuits

11 de Gener de 2019, per Redacció
  • La prova s'ha presentat aquest passat dijous

    Cedida

El proper diumenge 27 de gener és la data triada per a celebrar una nova edició de la SB Hotels Marató Tarragona. La cadena hotelera afrontarà el seu tercer any com a principal patrocinador, encara que l'esdeveniment complirà la seva novena edició, sent tot un referent en el calendari estatal de competicions atlètiques. La prova s'ha presentat aquest passat dijous al migdia a l'Hotel SB Ciutat Tarragona i ha comptat amb la presència de l'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, la regidora d'esports, Elisa Vedrina, el director d'explotació de SB Hotels, Jordi Artiga, i el director de la SB Hotels Marató Tarragona, Juanan Fernández.

Ballesteros ha ressaltat la importància que la prova mantingui la mateixa ubicació a l'anella mediterrània, un aspecte que té una "enorme importància" després de la celebració dels Jocs Mediterranis 2018. Vedrina ha recordat que la consolidació de la marató completa l'àmplia oferta atlètica de la ciutat. El representant de SB Hotels, Jordi Artiga, ha ressaltat que la relació entre la cadena hotelera i la prova" permet exemplificar a la perfecció el concepte del seu 'programa #WeLoveSports', a través del qual promou hàbits de qualitat de vida saludables entre els seus clients i la seva plantilla de professionals".

Prova d'això, s'ha assenyalat, és que en tots els SB Hotels de quatre estrelles i quatre estrelles superior, els clients compten amb gimnasos d'última generació, menús saludables dissenyats per un nutricionista i lloguer de bicicletes, entre d'altres. A més, un equip de més de 40 professionals de l'hotelera correrà en aquesta competició.

Juanan Fernández ha presentat la part tècnica de la marató, els nous circuits, així com detalls dels diferents serveis que gaudiran els participants. Fernández ha destacat també els beneficis econòmics que la prova deixa a la ciutat, i és que el retorn en la inversió supera els 250.000 euros en un cap de setmana de temporada baixa per a la capital de la província, s'ha assegurat. El més destacat serà la millora del recorregut, un circuit més ràpid, més planer, passant per tota la costa, s'ha explicat.

Per aquesta nova edició, la SB Hotels Marató de Tarragona manté les distàncies de 42K, 30K, 10K i 5K del 2018 amb l'objectiu que els iniciats a aquest esport puguin participar en una marató que ja és un referent en l'àmbit estatal, tot volent d'aquesta manera acostar cap al públic més popular del 'running' i fent d'aquesta marató "una festa per a tothom". Igual que l'any passat, tots els participants de les diferents distàncies que assoleixin la seva meta rebran una medalla.

Els primers 500 inscrits a la distància de 42 quilòmetres obtindran una motxilla exclusiva de regal. L'objectiu per a molts participants és ser 'finisher' de la SB Hotels Marató de Tarragona que l'any passat va ser guanyada, per segon any consecutiu, per l'atleta gallec Pedro Nimo, amb un temps de 2:29:34. Els interessats en participar a la propera edició de la SB Hotels Marató de Tarragona, poden visitar el web de la prova. Les inscripcions estaran obertes fins al 23 de gener de 2019 un minut abans de la mitjanit o fins arribar a les 2.000 inscripcions.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics