FiraReus acull aquesta setmana dues jornades dedicades a la comunicació i el màrqueting digital. La primera es durà a terme aquest dijous, a dos quarts de 7 de la tarda, i està organitzada per Dircom, l’associació de directius de comunicació de Catalunya. Sota el títol de L’evolució de la comunicació estratègica: la combinació de l’online i l’offline l’associació organitza aquesta taula rodona on participaran Josep Martí i Blanch, secretari de Comunicació del Govern de la Generalitat, Eduard Ramos, fundador i director de Polinomi i exdirector de l’àrea tècnica de La Vanguardia Digital i Blanca Fullana, consultora i investigadora de Comunicació Corporativa i professora de l’UPF.
La taula rodona la moderarà Jordi Garcia Tabernero, president de Dircom Catalunya i director general i cap de gabinet de presidència de Gas Natural Fenosa, i tindrà una durada d’una hora després de la qual s’obrirà un torn de preguntes amb el públic assistent.
D’altra banda, aquest divendres firaReus acull la masterclass Marketing digital Integral organitzada per Foxize School i que realitzarà el fundador d’aquesta escola de negocis digitals. En aquesta jornada s’explicarà una metodologia clara per adaptar l’empresa a l’entorn digital. Es realitzarà entre les quatre i les 7 de la tarda, les inscripcions tenen un preu de 30 euros i es poden fer a través de l'enllaç que hi ha a la pàgina web de firaReus.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics