Cookie control
Dimecres, 29 de Gener de 2020

La DO Montsant acaba el 2019 amb més de 6 milions d'ampolles comercialitzades

Aquest any, aquest organisme s'ha volgut bolcar en el mercat català

23 de Desembre de 2019, per Redacció
  • Imatge de la DO Montsant

    Cedida

La Denominació d'Origen Montsant, que enguany ha complert 18 anys, s'enorgulleix d'haver "assolit els propòsits i objectius" que es marcava aquest 2019 pel que fa a la qualitat, la promoció i el coneixement, segons indica l'organisme vinícola. Més de 6 milions d'ampolles comercialitzades per any i un creixement de cellers, de 28 inicials a 55 actuals.

Durant aquest any 2019, la DO Montsant s'ha bolcat amb el mercat català, que considera "un dels més importants per la relació de proximitat amb el consumidor". El principal acte de promoció va ser la jornada professional que es va celebrar el mes de març a Barcelona on van participar 41 cellers. Per altra banda, va tenir lloc la segona edició dels Premis Montsant.

A més a més, per primera vegada en la història de l'ens, els viticultors i cellers adscrits van votar els seus representants pels pròxims 4 anys. Tanmateix, l'objectiu és continuar amb la mateixa línia de treball que els anys anteriors. Alguns projectes en què es troba immersa la DO Montsant actualment i que se seguiran desenvolupant durant el 2020 són el LIFE Priorat+Montsant i el PECT Priorat, enfocats a conèixer els beneficis de les pràctiques sostenibles i de la innovació, tant al camp com al celler. 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges