Divendres, 20 de Juliol de 2018

La DO Montsant mostra la seva producció al Japó

Serà els dies 20 i 21 de febrer, després d'una experiència anterior a Alemanya

15 de Febrer de 2018, per Redacció
  • Els vins de la DO Montsant viatgen al Japó

    Cedida

La Denominació d’Origen Montsant es trasllada fins al Japó per presentar els seus vins a Tokyo i Osaka, en la que és la seva segona missió comercial del 2018 després de l’experiència a Hamburg a principis d’aquest mes de febrer. En aquesta ocasió seran 13 els cellers que viatjaran fins al país nipó per participar en dues jornades de tastos en format fira de vins, dirigides a professionals del sector: Alfredo Arribas/Vins Nus, Cal Bessó, Celler Comunica, Celler Masroig, Celler Pascona, Cellers Sant Rafel, Celler Unió, Cooperativa Falset-Marçà, Estones Vins, Josep Grau Viticultor, Mas de l’Abundància, Orto Vins i Venus La Universal.

Als actes es podran tastar els vins de quatre cellers més que, tot i no ser-hi presencialment, també hi participen d’aquesta missió: Celler de Capçanes, Coca i Fitó, Vendrell Rived i Vinyes Domènech. Dimarts 20 tindrà lloc la primera de les jornades a la ciutat de Tokyio. L’Hotel Monterey Hanzomon serà la seu de la fira, que estarà oberta als professionals de la 1 del migdia a les 5 de la tarda. Al llarg de la jornada se celebraran altres actes per a un públic més reduït. Per una banda, se celebrarà un dinar maridatge amb periodistes especialitzats, on Pilar Just, presidenta de la DO Montsant, acompanyada de Pep Aguilar i Joan Asens, en representació del Consell Regular, portaran a terme un tast de zonificació.

A les 2 del migdia se celebrarà també una Masterclass guiada per Pilar Just i Pau Sabaté, coordinador de la DO Montsant, per ajudar als assistents a tenir una visió general del que és i el que significa la Denominació d’Origen Montsant. La segona acció tindrà lloc a Osaka dimecres 21, seguint el mateix format de fira de vins, a l’Hotel Monterey Osaka. L’horari de la fira serà el mateix del dia anterior i, igual que en Tokyo, els assistents podran gaudir també de la Masterclass sobre la DO Montsant.

Aquesta acció s’emmarca en l’estratègia de promoció internacional de la DO Montsant, una DO on l’exportació representa el 30% de les vendes segons dades de l’informe corresponent al 2016. En el rànquing de països, Japó representa el quart país per volum d’exportació de vins Montsant, amb una mitjana de més de 120.000 ampolles l’any 2016.

COMENTARIS (0)

Reportatges