Dijous, 28 de Març de 2024

Diferents expectatives sobre la campanya de Nadal entre les entitats comercials de la ciutat

El Tomb de Reus i la Unió de Botiguers expressen diferències sobre el rendiment del 'Conte de Nadal de Reus' dies després de la seva arrencada

04 de Desembre de 2015, per Marc Busquets
  • La campanya de Nadal ha complert la primera setmana en funcionament

    Fabián Acidres

Després d'una setmana de funcionament de la campanya Conte de Nadal de Reus, tant l'Ajuntament de la ciutat com les entitats comercials han fet les primeres valoracions de la iniciativa. Dies enrere, l'alcalde Carles Pellicer va assenyalar que l'objectiu de totes les activitats que s'han programat de cara als propers dies és dinamitzar el comerç de la capital del Baix Camp. Aquest dijous, el batlle ha valorat de manera molt positiva l'obertura del Mercat de Nadal, que ha obert portes a la plaça de la Llibertat. "El Mercat serà un èxit", ha apuntat Pellicer.

'Tothom vol vendre, l'Ajuntament també'

El batlle també ha volgut destacar la bona arrencada que al seu parer ha tingut la campanya nadalenca. "El Conte de Nadal de Reus aportarà dinamisme a la ciutat", ha subratllat. El programa d'actes del circuit nadalenc que s'han preparat respon, segons Pellicer, "al fet que anem en la bona direcció pel que fa a la promoció de la ciutat". En aquest sentit, l'alcade ha afegit que "la intenció és portar molta gent a Reus, i després són les botigues qui han de vendre".

Tot plegat pretén "lligar La Fira Centre Comercial amb els passejos, i els passejos amb el centre de Reus", ha dit. Un cop més, el batlle ha apuntat que "la presència de La Fira conduirà gent cap a les botigues del nucli antic". Finalment, Pellicer ha declarat que "la pista de gel del Mercadal està sent un èxit" i que espera que l'activitat comercial de cara a les properes setmanes sigui intensa. "Tothom vol vendre, l'Ajuntament també", ha indicat.

'S'ha fet un esforç i ara cal esperar'

Les entitats comercials consultades per Reusdigital.cat per valorar els primers dies de funcionament del Conte de Nadal de Reus han expressat diferents opinions sobre el rendiment de la campanya. Així, la presidenta del Tomb de Reus, Gemma Molné, ha manifestat que "el passat cap de setmana s'han vist els carrers de Reus plens, no s'hi cabia" i ha apuntat a un increment de visites en relació al mes de novembre. "Creiem que el black friday d'enguany ha anat molt millor que l'anterior".

Molné ha valorat de manera positiva la planificació de la campanya de Nadal. "S'ha fet un esforç, i ara cal esperar. Esperem que el petit comerç tingui força feina, aquestes setmanes", ha dit. De fet, el proper pont de la Puríssima ja servirà, segons Molné, "per comprovar si hi ha moviment, al carrer". Dels espais del circuit nadalenc, la presidenta del Tomb de Reus ha destacat el de la plaça de Prim, convertida en un espectacle audiovisual. "És diferent i ha tingut bona acollida", ha assenyalat.

Per la seva part, i des de la Unió de botiguers de Reus, Ernest Juncosa ha apuntat que "potser és d'hora per fer valoracions", tot i que ha mostrat dubtes sobre l'efectivitat del Conte de Nadal de Reus. "Una cosa és que els carrers estiguin plens de gent i una altra de diferent són les vendes", ha dit el president de l'entitat. No obstant això, Juncosa ha assenyalat que "no està malament, que s'hagi volgut tirar endavant la campanya", però ha lamentat que "tot es quedi al centre".

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics