Divendres, 19 d'Abril de 2024

El Grup Sagessa convoca 137 llocs de treball en règim de contractació indefinida

A la tardor es publicarà la convocatòria de places i les seves bases

26 de Juliol de 2018, per Redacció
  • La convocatòria es podrà consultar a la tardor

    Reusdigital.cat

Els patronats de la Fundació Sagessa Salut, la Fundació per a l’Atenció Social i la Fundació per a l’Atenció Educativa i el Consell d’Administració de Sagessa, SA han aprovat l’aplicació de l’Oferta pública d’ocupació de la taxa addicional per a l’estabilització de l’ocupació temporal a l’empara de la normativa de contractació del sector públic, que permetrà convocar 137 llocs de treball en règim de contractació indefinida de diferents perfils professionals.

Aquesta convocatòria farà que es redueixi, de forma significativa, la temporalitat de la plantilla d’aquestes entitats públiques, segons s'ha subratllat aquest dijous des del Grup Salut. Concretament es convocaran 66 places per a la Fundació Sagessa Salut; 43 per a la Fundació per a l’Atenció Social; 16 per a la Fundació per a l’Atenció Educativa; i 12 per a Sagessa.

A la tardor es publicarà la convocatòria de places i les seves bases al Butlletí Oficial de la Província i posteriorment s’iniciaran els respectius processos de selecció. D’altra banda, aquesta mateixa oferta pública d’ocupació se sotmetrà a l’aprovació dels Consells d’administració del Grup Salut Reus (Hospital Universitari Sant Joan de Reus, Hospital Comarcal de Móra d’Ebre i Centre MQ Reus) i de GINSA, AIE, que tindran lloc el proper dia 3 d’agost.

Pel que fa a aquestes quatre entitats encara no es disposa d’una xifra exacta, però s’estima que pot suposar la convocatòria d’un total de 300 places aproximadament.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics