Divendres, 19 d'Abril de 2024

El 'youtuber' reusenc 'DamKalloh' explica la clau per guanyar seguidors a la xarxa

David Amorín, que té un canal amb més de 40.000 seguidors, pren part a la 'lan party' de Tàrrega

12 d'Agost de 2017, per ACN/ Redacció
  • 'DamKalloh', en un clip del seu canal a Youtube

    Cedida

La cinquena Targalan, la 'lan party' de Tàrrega, reuneix aquest cap de setmana la xifra rècord de 220 participants al pavelló municipal d'Esports de la capital de l'Urgell, en una edició que té els 'youtubers' com a protagonistes. L'esdeveniment atrau cada vegada més aficionats a la informàtica i els videojocs que juguen interconnectats i comparteixen continguts en xarxa durant 48 hores ininterrompudes, des de les 5 de la tarda d'aquest passat divendres fins les 5 d'aquest diumenge.

Un reusenc que triomfa a Youtube

Un dels principals atractius és la visita del youtuber de Reus David Amorín, conegut com a 'DamKalloh', convidat a la Targalan per explicar les claus per aconseguir 40.000 subscriptors en dos anys i vídeos que superen les 80.000 reproduccions. Amorín és un creador de continguts expert en jocs de cartes i destaca especialment com a jugador professional del videojoc Hearthstone. Responsable del canal La Taberna de Dam, ha aconseguit viure de la seva activitat a les plataformes de vídeo per Internet, com a assessor d'empreses tecnològiques i amb el disseny dels seus propis jocs.

El youtuber David Amorín ofereix aquest dissabte a la tarda una xerrada, gratuïta i oberta al públic en general, sobre les possibilitats que ofereix YouTube i altres plataformes per Internet. Aquest matí, però, ja ha assistit a la trobada i aquest proper diumenge al matí oferirà sessions pràctiques. 'DamKalloh' es dedica a crear contingut àudiovisual especialitzat en jocs de cartes i des de fa mig any ha aconseguit deixar la feina que tenia com a cambrer per dedicar-se professionalment a aquesta activitat en diferents vessants. Els vídeos que penja a Youtube no són la seva principal font d'ingressos però sí que li serveixen per publicitar la seva feina i els seus coneixements.

Activitats a Tàrrega

Amorín ha explicat que per iniciar-se en aquest món va tenir la sort de guanyar un torneig molt important del joc de cartes virtual HearthStone i "això va ser el reclam que em va permetre guanyar els primers subscriptors, que són els més difícils d'aconseguir". A partir daquí, la pregunta és com continuar sumant adeptes i mantenir-los. Segons ell, "la constància és fonamental igual que en qualsevol altra feina, i també ser molt proper a la gent i molt didàctic". I afegeix que "actualment en el món virtual i dels videojocs per créixer has de ser graciós o ser molt bo, i aconseguir combinar les dues coses, connectar i crear un vincle amb la gent és molt important i gràcies a això he aconseguit tenir els seguidors que tinc".

A aquells que volen seguir els seus passos els recomana que "lluitin per fer allò que els agrada, encara que al principi és molt complicat, si tens constància i fas les coes bé al final s'aconsegueix". Altres activitats a la Lan Party La Targalan també programa activitats físiques en contrast amb el món virtual, per exemple, un concurs de llançament de discs durs, un campionat de ping-pong o modelatge artístic per crear figures de plastilina. També permet l'accés gratuït a les piscines municipals gràcies a l'acord assolit amb el Club Natació Tàrrega. Paral·lelament s'ofereix una exposició de consoles antigues a càrrec de Retroscroll amb peces de col·leccionista.

El portaveu de la Targalan, Víctor Trepat, creu que l'esdeveniment té "molt futur" perquè "en aquest món tecnològic sempre surten productes i jocs nous, de manera que la Targaran podrà anar avançant si hi ha col·laboradors i voluntaris que ajudin a organitzar-la".

Recupereu el testimoni del reusenc Amorín:

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics