Cookie control
Dimarts, 19 de Novembre de 2019

Els representants dels treballadors celebren que el ple de divendres tracti el plec de condicions del nou contracte de la brossa

24 d'Octubre de 2019, per M.B.
  • Imatge d'operaris del servei de recollida de la brossa, en una imatge d'arxiu

    Reusdigital.cat

Els representants dels treballadors del servei de la brossa es mostren satisfets pel fet que el plec de condicions del nou contracte es pugui debatre al ple del proper divendres. En declaracions a Reusdigital.cat, el secretari general de serveis d'UGT, Ángel Martín de Sande, ha instat els grups municipals a l'oposició de PSC i Cs a donar suport al govern "per assolir el màxim consens possible en benefici de la ciutadania". No hi ha hagut ni hi haurà cap contacte amb la CUP, però. 

El 'compromís' de Pellicer

Martín de Sande ha detallat que els representants de la plantilla ja coneixen alguns dels continguts del plec de condicions, i que inclouen, entre altres, una revisió dels convenis laborals dels professionals i un augment pressupostari de 2 milions del servei. "Això permetrà la millora de les condicions dels treballadors i millors equips de treballs, ja que molts dels actuals són obsolets", ha assenyalat.

Pel que fa a les trobades amb els integrants del govern, ha volgut destacar "la bona entesa" i el "compromís" de l'alcalde, Carles Pellicer, per dur al plenari el plec de condicions en els terminis previstos. "Va dir que seria abans del novembre i així ha estat", ha apuntat. Altre cop en relació als grups a l'oposició, ha demanat a PSC i Cs que analitzin "amb calma i amb detall" el contingut de la documentació lliurada pel govern abans de la sessió de divendres. 

Tràmits administratius

Va ser el passat divendres quan des de l'Ajuntament de Reus es va iniciar la tramitació administrativa per a la convocatòria del concurs públic per adjudicar el contracte de la brossa. El pressupost de licitació és de 13.227.174,40 euros (IVA inclòs), i la durada del contracte és de 10 anys. Els diversos serveis a contractar s'han dividit en lots, relatius a la neteja de l'espai públic i la recollida de residus; la gestió i el manteniment de les deixalles; la gestió i manteniment de la planta de voluminosos; i la implantació d'un sistema d'informació intel·ligent per tenir "informació directa" del servei de recollida de brossa en tot moment.

Cal recordar que l'adjudicació del lot corresponent al servei de neteja i recollida de residus contempla la subrogació del personal de l’adjudicatari que actualment presta el servei, d’acord al conveni col·lectiu del sector.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics