Cookie control
Dimecres, 18 de Setembre de 2019

Incrementen els participants a les accions de promoció amb agents de viatge, premsa especialitzada i altres prescriptors

Entre els mesos de febrer i juny, l'Agència Reus Promoció ha realitzat un total de 22 accions comercials

09 de Juliol de 2019, per Redacció
  • Imatge d'un dels viatgers

    Cedida

L'Agència Reus Promoció ha realitzat del mes de febrer al mes de juny un total de 22 accions de promoció de la ciutat que inclouen visites de familiarització a 'touroperadors', agents de viatges i mitjans de comunicació especialitzats en turisme i viatges, cultura i lleure, entre d’altres prescriptors. En aquestes visites a la ciutat han participat un total de 313 professionals, incrementant-se de forma important el nombre de participants en aquestes accions. Durant el mateix període de l'any 2018 van participar un total de 114 persones i es van realitzar 19 accions de promoció.

La gran majoria d'aquestes visites s'han organitzat d'acord amb el Patronat de Turisme de la Diputació, l'Agència Catalana de Turisme i els centres de promoció turística de Catalunya a l'exterior, així com amb la Taula de creuers. El patrimoni modernista de la ciutat, el Gaudí Centre, la Ruta del Vermut i l'oferta comercial, cultural i gastronòmica de Reus han estat les temàtiques principals d'aquestes visites.

Visites de familiarització per a agents especialitzats

Pel que fa a 'fam trips', visites de familiarització per a 'touroperadors' i agents de viatges, durant aquests mesos s'han portat a terme 13 visites dirigides a un total de 286 professionals. Aquestes visites han estat dirigides a professionals que treballen principalment els mercats espanyol, britànic, alemany, neerlandès, rus, bielorus i xinès. Com a novetat, cal destacar que aquest any s’han realitzat 2 fam trips dirigits al sector comercial de la ciutat per la seva capacitat de prescripció entre els clients que visiten els seus establiments.

En aquestes accions de promoció, aquest any també s’inclouen les visites realitzades a altres professionals responsables de la promoció turística, com els directors de les oficines de turisme de Catalunya a l’exterior i el personal de les principals oficines de turisme de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre. En aquest sentit, cal esmentar el fam trip que es realitza avui dimarts, en el que participen tècnics de la Agència Catalana de Turisme, responsables de la promoció de l’oferta catalana d’enoturisme i gastronomia que coneixeran de primera mà les activitats de la Ruta del Vermut de Reus. Aquesta acció tanca el programa de fam i press trips previstos per a la primera meitat d’aquest any.

Viatges de premsa

S'han realitzat un total de nou visites per a mitjans de premsa especialitzada en turisme. La procedència dels professionals que han participat en aquestes estades a la ciutat ha estat molt diversa; s’han realitzat dues visites per a professionals procedents dels Països Baixos, dues de Portugal, una de Bèlgica, una de l'Estat espanyol, una d'Itàlia, una d’Irlanda i finalment, una visita per a periodistes procedents dels Estats Units. En total, s'han atès un total de 27 prescriptors, entre periodistes i bloguers.

Els viatges de familiarització tenen com a objectiu conèixer els principals recursos turístics de les destinacions per fer-ne promoció i contribuir a la seva comercialització. En el cas de la ciutat de Reus, les visites programades tenen com a objectiu conèixer l’oferta turística i comercial amb la que compta la ciutat.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics