Divendres, 19 d'Abril de 2024

La 7a Festa de la Primavera dinamitzarà el potencial comercial de Reus

L'esdeveniment, organitzat per l'associació El Tomb de Reus, se celebrarà entre els dies 29 d'abril i 5 de maig

25 d'Abril de 2019, per Enric Garcia Jardí
  • D'esquerra a dreta, la regidora Caelles, l'alumna Nerea Nicoliu -que ha dissenyat el cartell d'enguany-, i la presidenta d'El Tomb de Reus, Gemma Molner

    Reusdigital

Reus celebrarà, per setena vegada, la Festa de la Primavera, organitzada per l’associació de botiguers El Tomb de Reus amb l’objectiu de dinamitzar el potencial comercial de la ciutat i promocionar les propostes de temporada dels establiments. Més de 40 comerços s’han afegit a la iniciativa, que compta amb el suport de l’Agència Reus Promoció, i que se celebrarà del dilluns 29 d’abril al diumenge 5 de maig.

Amb una programació que preveu una seixantena d’activitats als comerços participants, la Festa de la Primavera pretén acostar l’oferta comercial de la ciutat a diferents públics. Entre les propostes, destaquen diversos vermuts musicals, un concurs de dibuix, tallers de costura, maquillatge, nutrició i autoajuda, presentacions de producte, obsequi, degustacions gratuïtes, sortejos, promocions i descomptes. “Es tracta d’un esdeveniment plenament consolidat, que amb la suma d’esforços mostra el potencial comercial de Reus d’una manera singular”, ha dit la regidora de Projecció de ciutat, Montserrat Caelles.

Com a novetats d’enguany, des d’El Tomb de Reus han remarcat la col·laboració amb el Taller Baix Camp, que repartirà espelmes amb forma de flors als establiments, per tal que siguin regalades als clients al llarg de la setmana, i l’Institut Gabriel Ferrater, amb el qual es va organitzar un concurs pel disseny del cartell oficial de l’esdeveniment entre els alumnes de 1r de batxillerat del centre. La guanyadora d’aquest certamen, i per tant autora del cartell de la 7a edició de la Festa de la Primavera, ha estat l’alumna Nerea Licoiu Sánchez.

La campanya també es complementarà amb una actuació musical itinerant pels carrers del centre, el divendres 3 de maig, a càrrec de la Batukada Trokatrons. La presidenta d’El Tomb de Reus, Gemma Molner, ha avançat, en la roda de premsa celebrada a la botiga Intersport, que la 7a Festa de la Primavera “serà de les més participatives i exitoses que hem fet mai”, i ha valorat positivament la suma de complicitats i l’increment d’establiments comercials implicats. Campanya a les xarxes socials Enguany la Festa de la Primavera també tindrà un caire digital, amb la campanya ‘#MiraQueTinc’, per mitjà de la qual es donaran a conèixer, a les xarxes socials, els productes i serveis més rellevants dels comerços de la ciutat. En el marc d’aquesta acció, també s’ha organitzat un concurs de fotografia a Instagram, amb el qual es podran guanyar diversos premis, com ara un val de compra de 150 euros, una sessió d’assessorament d’imatge i un lot de vermuts Miró. Totes les botigues implicades en la iniciativa disposaran d’un element distintiu de la campanya, amb el qual tothom podrà interactuar i fer les fotografies per participar en el concurs.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics