Cookie control
Dimecres, 21 d'Agost de 2019

La CGT critica la direcció de l'Aeroport per suprimir tres dies el servei d'anteció al passatger

El sindicat considera que es posa en risc la seguretat dels usuaris

16 de Gener de 2017, per Redacció
  • Passatgers a l'Aeroport de Reus, en una imatge d'arxiu

    Cristina Antillés

La secció sindical CGT-Aena a l'Aeroport de Reus ha denunciat la direcció per deixar al descobert durant tres dies el servei de suport i atenció al passatger, durant la setmana passada. Aquest personal s'ocupa, entre altres funcions, de proporcionar informació i fulles de reclamacions als passatgers i usuaris, i exerceix un paper important en una possible evacuació de la terminal davant una emergència de qualsevol tipus. Així mateix, aquests treballadors són els únics amb la formació necessària per a la utilització dels desfibril·ladors automàtics presents en la terminal.

CGT denuncia que el col·lectiu AAPUC no és l'únic afectat per aquesta forma de procedir d'Aena i que són diversos els col·lectius que sofreixen les retallades de personal, "posant en risc la seguretat de l'aeroport, la qual cosa és difícil de comprendre tenint en compte el fort augment de passatgers produït l'any 2016 i la previsió de que torni a créixer l'any 2017". 

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics