A l'agost farà un any que es va anunciar com una nova eina estratègica de promoció de ciutat i ara es recullen els primers fruits. La polsera 'Visit Reus', posada a l'abast principalment dels visitants i turistes per tal que puguin accedir als museus i a diversos elements patrimonials locals ha passat del miler d'usuaris, segons ha exposat la regidora del ram, Montserrat Caelles, en una recent entrevista a Reusdigital.cat. Fonts municipals han avançat que en uns dies es concretaran les xifres de la posada en marxa de la iniciativa.
Noves activitats
Caelles ha exposat a aquest mitjà que 'Visit Reus' s'ha planificat a partir de dues fases. La primera, tot just completada, ha passat per donar a conèixer la polsera. Feta l'avaluació interna corresponent, d'ara en endavant es preveu afegir "noves activitats i avantatges" al multitiquet per poder arribar a més públic.
L'oferta existent fins ara ha permès visitar cinc espais (inclosos el Campanar, el Gaudí Centre i el pavelló dels distingits de l'Institut Pere Mata) a un preu de 12 euros per als adults i de 5 per als infants.
Quan es va presentar la polsera es va indicar que en aquesta primera fase se n'havien fet 5.000.
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics