Cookie control
Dimarts, 19 de Novembre de 2019

L'Ajuntament de Reus impulsa la primera campanya de tardor de promoció comercial

El govern defensa que està treballant en la implantació de la targeta de ciutat

03 de Setembre de 2015, per Enrique Canovaca
  • Montserrat Caelles, amb el cartell de la campanya promocional, al carrer de Monterols

    Enrique Canovaca

L'agència Reus Promoció iniciarà el proper dilluns, 7 de setembre, la primera campanya de tardor de promoció comercial que es fa a la ciutat, segons ha explicat la regidora de Comerç i Promoció de Ciutat, Montserrat Caelles. Els 16.000 euros que destinarà el govern, sota el lema 'M'agrada el comerç de Reus' formen part del pla estratègic definit pel Parc Tecnològic i Científic de Turisme de la URV davant l'arribada de la Fira Centre Comercial. De fet, els diners que s'hi destinen formen part de la bossa d'impostos que recaptaran les arques municipals de Metrovacesa, un cop s'obri l'espai al novembre.

"La campanya consisteix en un joc comunicatiu d'uns personatges que es fan fotografies en llocs que agraden amb el mòbil", ha explicat Caelles, qui ha subratllat la importància de tenir una bona difusió en les xarxes socials -d'aquí el lema 'M'agrada', en una picada d'ull- i a la resta de mitjans de difusió, ja siguin escrits, audiovisuals, digitals o en format físic. Des del govern municipal s'aposta per un perfil de consumidor "exigent i modern que vol serveis de qualitat". La promoció comunicativa durarà dues setmanes, fins el 20 de setembre.

Caelles vol implantar la targeta de ciutat quan tingui una bona aplicació

La regidora de Comerç i Promoció de Ciutat, Montserrat Caelles, s'ha referit a les crítiques llençades pel president de la Unió de Botiguers, Ernest Juncosa, respecte la implantació de la targeta de ciutat, una iniciativa que està fixada en el pressupost de 2015 i que encara no ha vist la llum. Caelles ha reconegut que pot ser "ha faltat comunicació", però ha subratllat que manté "un esperit col·laborador" i que el govern "està treballant" en la seva implantació.

"Volem invertir recursos i que quan s'implanti es faci bé", ha continuat la regidora. Per això, segons ella, encara la targeta no és una realitat. "L'objectiu és que fidelitzi el client de Reus i de fora i que englobi totes les entitats de la ciutat, ja siguin comercials, culturals o d'esports", ha explicat Caelles.

La regidora també s'ha referit a la futura implantació de la Fira Centre Comercial i a la possibilitat que alguna de les grans marques que hi seran, tanquin la seva botiga al nucli històric. "A hores d'ara no tenim cap informació al respecte però si alguna empresa tanqués les seves portes per això tenim el pla estratègic amb la URV, per traçar un pla alternatiu", ha remarcat Caelles, qui no creu, això sí, que aquesta possibilitat es doni.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (2)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Comentaris

Elh Robert  03 de Setembre de 2015

Amb retard

Doncs això de la tarjeta ciutat ja fa temps que s'arrastra i sembla que no es farà mai... i ara es gasten 16.000 eurus en una campanya publicitària... això es llençar els diners.

Sans  03 de Setembre de 2015

No s'aclaren!!

El problema es que hem tingut l'estiu més fluix de vendes estivals dels darrers anys i ara fan un cartellet que no se sap on es penjará, ni que faran amb ell. Mentrestant els carrers bruts, graffitis... Per cert jo vaig assistir a la presentació de la targeta de la ciutat, cosa que hem va semblar força interessant i se que l'ajuntament ho va aturar expresament i ara la Caelles diu que ho tenen previst? No s'aclaren i mentrestant Metrovacesa a punt per arrasar el poc comerç tradicional de la ciutat.