Dissabte, 20 d'Abril de 2024

L'Ajuntament habilita un espai concret pels tràmits del padró al seu web

L'objectiu és facilitar aquests tipus de gestions, que són les més realitzades per la ciutadania

12 d'Agost de 2020, per Redacció
  • Per a fer el tràmit de manera presencial cal demanar cita prèvia

    Ajuntament de Reus

L'Ajuntament de Reus ha habilitat recentment al web municipal un espai que concentra tota la informació i els tràmits relatius al padró d'habitants. Aquest tipus de gestions són les més realitzades per la ciutadania, motiu pel qual el consistori ha volgut aglutinar-ho tot en un sol apartat, per "guanyar en eficiència i facilitar la tramitació". 

En aquest sentit, l'espai web inclou un apartat de preguntes freqüents on es resolen les consultes més habituals que pugui tenir la ciutadania. Presenta de forma més visual i entenedora tota la informació, amb diversos materials de suport per realitzar totes les gestions des de casa, a través de la seu electrònica i la Carpeta Ciutadana. Tot i això, aquelles persones que vulguin fer el tràmit telefònicament o de forma presencial ho poden fer demanant cita prèvia a l'OAC a través del telèfon 977010010.

Els canvis al web municipal s'emmarquen en la política de transformació digital que porta a terme l'Ajuntament de Reus, per facilitar les relacions telemàtiques entre l'administració i la ciutadania i, alhora, agilitzar les tramitacions administratives amb criteris d'eficiència i estalvi. En l'actual context de pandèmia, l'aposta per la tramitació telemàtica minimitza el risc de contagi.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics