Diumenge, 17 de Desembre de 2017

L'Ajuntament posa a la venda una polsera turística per visitar cinc espais de la ciutat

Per 12 euros, 'Visit Reus' permet l'accés als museus, al campanar, al Gaudí Centre i al pavelló dels distingits amb un 50% de descompte

08 d'Agost de 2017, per Marc Busquets
  • Pellicer i Caelles han presentat la polsera 'Visit Reus'

    Marc Busquets

L'Ajuntament de Reus i l'Agència Reus Promoció promouen de manera conjunta la polsera turística 'Visit Reus', que permetrà l'accés a cinc espais de la ciutat per un preu de 12 euros (per al públic adult) o de 5 (si s'és menor de 8 anys o major de 65). L'objectiu, segons ha apuntat el batlle, Carles Pellicer, és aprofitar "la tendència a l'alça del turisme a casa nostra" per potenciar els atractius turístics i culturals de la capital del Baix Camp, que passen "per la cultura i les compres".

Un 50% d'estalvi en relació als tiquets per separat

A efectes pràctics, la polsera és un multitiquet que posa a l'abast del visitant l'entrada als dos museus, el campanar de la Prioral, el Gaudí Centre i el pavelló dels distingits de l'Institut Pere Mata i que suposa un estalvi superior al 50% del cost de les entrades si aquestes s'adquireixen per separat. D'entrada, se n'han elaborat 5.000, i està previst que "a mig termini" l'oferta de 'Visit Reus' es vegi ampliada i que inclogui descomptes per conèixer altres equipaments o usar el transport públic.

Pellicer ha descrit la posada en funcionament de 'Visit Reus' com "una eina pionera de promoció" per a la ciutat i també un motor "per agilitzar l'economia local i reduir l'atur". "Si tenim més turistes, tenim més ocupació, és així de simple", ha subratllat l'alcalde. En aquesta línia, Pellicer s'ha felicitat pel fet que "durant 2016 Reus va demostrar la seva capacitat d'atracció de turisme cultural" i ha celebrat que s'hagi "trencat l'estacionalitat turística".

Augment de l'oferta 'a mig termini'

En aquest sentit, el batlle reusenc ha exposat que l'any passat el 59% de les visites que va rebre el Gaudí Centre van ser fora dels mesos d'estiu. Al seu costat, la regidora de Promoció de Ciutat, Montserrat Caelles, ha assenyalat que la polsera 'Visit Reus' "ens donarà molta informació sobre els nostres visitants, perquè en podrem registrar la procedència, o si repeteixen la seva estada a la ciutat", ha declarat. L'adquisició del multitiquet inclou un tríptic explicatiu i el servei d'audioguia al Gaudí Centre i al pavelló dels distingits.

La polsera té una validesa de sis mesos un cop s'activa (funciona amb codi QR que s'escaneja) i permet, això sí, una única visita a cadascun dels cinc espais fins ara inclosos. Poden visitar-se "amb total llibertat", és a dir, en l'ordre que es desitgi i dins de l'horari d'obertura dels equipaments. Pellicer i Caelles han avançat que, de cara al futur, la polsera inclourà altres avantatges per als usuaris i que actualment s'està negociant amb operadors privats per tal d'augmentar l'oferta d'oci de 'Visit Reus'. La polsera es posarà a la venda aquest dimecres, 9 d'agost, al Gaudí Centre.

COMENTARIS (0)

Reportatges