Divendres, 29 de Març de 2024

L'Ajuntament reforça la senyalització que dóna preferència a les bicicletes al Tomb de Ravals

Els vehicles tenen limitada la velocitat a 30 km/h per aquesta via

08 de Març de 2017, per Redacció
  • Senyalització de via preferent per a bicicletes

    Cedida

El Servei de Mobilitat i Circulació de la Guàrdia Urbana ha començat aquesta setmana a reforçar la senyalització horitzontal de les vies que conformen el Tomb de Ravals i el carrer de Sant Joan, que ja compten amb senyals indicadors de via preferent per a bicicletes amb la limitació de la velocitat a 30 km/h.

Els treballs consisteixen en pintar el símbol de la circulació permesa de bicicletes a la calçada per reiterar que les bicicletes han de circular per la part asfaltada del carrer i no per la vorera. Aquests treballs de pintura s'aniran fent de manera gradual en horari nocturn per minimitzar les molèsties al trànsit.

El regidor d'Urbanisme, Marc Arza, emmarca aquests treballs en els canvis que es van començar a implantar fa poc més de mig any i recorda que les bicicletes, els cotxes i els vianants han de conviure amb respecte, d'acord amb les normatives municipal i superior en matèria de circulació i civisme.

Des de fa un any i mig s'ha regulat la circulació de bicicletes al nucli de la ciutat, amb la senyalització de tres itineraris d'entrada, a través del carrer del Vidre, de la plaça del Baluard i del carrer de Sant Pere Apòstol; i quatre itineraris de sortida, pels carrers de'n Vilar; Major i del Fossar Vell; de l'Hospital; i de Vallroquetes.

Aquests itineraris compten amb senyals indicadors de via preferent per a bicicletes: la velocitat màxima està limitada als 30 km/h al Tomb de Ravals i al carrer de Sant Joan; i als 10 km/h en tots els carrers senyalitzats de l'interior del nucli antic.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (3)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Comentaris

pere  11 de Març de 2017

mucho compadreo y nada mas

El ayuntamiento esta intenrando dar un trato de favor a los pocos ciclistas que circulan por reus, en muchas ocasiones ha pasado, para tapar la boca hacen declaraciones de intenciones que es papel mojado, mada de nada, solamente es puro teatro y nada mas, las bicicletas siguen haciendo lo mismo, incumplir las normas de trafico

Juanito Maldonado  09 de Març de 2017

Es un desastre

MUY BIEN PEPE, tens molta raho Les bicicletes passant per tot arreu, per la esquerra per damunt de las bureras, en encontre de carres i també en contra en dirección. Això es un desastre, també passant per el pasos de peatons.

PEPE  08 de Març de 2017

No se gasten los euros, no sirve para nada

ya se ha demostrado en el famoso carril bici de la Carretera de Alcolea un gran fracaso, nos ha costado mucho dinero y solo sirve para entorpecer el transito y crear unos monumentales atascos en horas punta, el ayuntamiento se lo tendría que replantear y anular este carril bici, si quieren marchar en bici que lo hagan por las aceras, que con el carril ya lo hacen, todos los que sufrimos los atascos solamente nos falta reducir a 30 el transito rodado, pero si hay veces que ni a 10 por hora se puede circular, Reus es lo que es y los políticos solo saben hablar y no dan soluciones a nada, el costo de todo este tinglado de las bicicletas de donde sale, que yo sepa no pagan impuesto de circulación, que yo sepa muchos circulan por donde les da la gana, que yo sepa algunos van sin protección en la cabeza, que yo sepa algunos se pasan por los cataplines las normas de circulación y los semáforos y encima les tenemos que hacer un carril bici, que paguen un pequeño impuesto y del mismo que se haga toda estas cosas