Dimarts, 16 d'Abril de 2024

Pellicer promet 'la millor campanya nadalenca del país' a Reus

'Reus, un Nadal de somni' tindrà 45 de dies de durada i un pressupost de 150.000 euros

22 de Novembre de 2016, per Marc Busquets
  • La presentació de la campanya nadalenca s'ha fet al Mercat Central de Reus

    Marc Busquets

  • Marc Busquets

Fer de Reus una ciutat en què el Nadal sigui de somni. Aquest és l'objectiu del govern municipal, que aquest matí ha presentat els actes i les iniciatives que té preparades de cara als propers 45 dies per dinamitzar l'activitat comercial de la ciutat. 'Reus, un Nadal de somni' compta amb un pressupost de 150.000 euros, el 40% menys que l'anterior (i polèmica) campanya anterior, 'Reus, conte de Nadal'. "L'aposta segueix sent forta i per dur-la a bon terme comptem amb la complicitat del teixit comercial de la ciutat", ha exposat el batlle Pellicer durante l'acte de presentació al Mercat Central.

Capital comercial de referència

"Reus és una capital comercial de referència al país, i aquesta campanya serà la millor de Catalunya", ha exposat  contundent l'alcalde. Per la seva part, la regidora de Promoció de Ciutat del consistori, Montserrat Caelles, ha detallat quins han de ser els grans atractius de la campanya nadalenca. D'aquesta manera, les places de Prim, Mercadal i Llibertat seran, com en l'anterior, els principals escenaris de la iniciativa. En aquest últim espai, de fet, s'hi instal·laran un tobogan de 30 metres d'alçada i la pista de gel. La regidora ha assenyalat que a la façana de l'Ajuntament es projectarà un mapping anomenat 'Somni de Nadal'. El Mercadal, a més, tornarà a acollir el mercat tradicional de Nadal, que tindrà lloc de l'1 al 23 de desembre.

Posteriorment, l'esmentada plaça serà la seu d'una de les novetats d'enguany, GastroNadal, una mostra de degustació de productes alimentaris que es durà a terme entre els dies 27 de desembre i 4 de gener. Per tot plegat, Caelles ha subratllat que la campanya unirà "tradició i innovació". "L'oferta serà àmplia i variada, adreçada a tots tipus de públics", ha afegit. Per tal que la campanya actual sigui un èxit, ha detallat la regidora, 'Reus, un Nadal de somni' comptarà amb el suport de totes les entitats comercials de la capital del Baix Camp i de La Fira Centre Comercial, a més de la col·laboració de Port Aventura.

A l'hora de valorar la dotació pressupostària de la campanya, i "per tal de gestionar de la manera més eficent la despesa pública", Caelles ha precisat que la iniciativa privada tindrà un pes important en el finançament d'aquesta, ja que les empreses In-Usual, Vermuts Miró, Virginias i Teixidó patrocinen l'esdeveniment. Entre totes, segons ha apuntat Caelles, la contribució serà de 48.500 euros, "un 400% més que l'any passat", ha volgut fer constar la regidora. Des del consistori es pretén "fer una gran difusió de la campanya", motiu pel qual s'editaran 50.000 exemplars d'una agenda interactiva que inclou la programació dels actes previstos.

S'espera un impacte similar al de 'Reus, conte de Nadal'

Els representants de les entitats comercials de la capital del Baix Camp també han estat presents a la presentació d'aquest dimarts. La presidenta del Tomb de Reus, Gemma Molné, ha avançat que la Tartana tindrà parada a la Llibertat i al Raval de Robuster. En aquest sentit, l'entitat lliurarà 720 invitacions als clients de les botigues de l'agrupació. Molné ha destacat, de passada, que "enguany tindrem més óssos polars perquè els que ja teníem han tingut bebès". Per la seva part, i des de la Cambra de Comerç, Josep Baiges ha valorat "el paper dels comerços de la ciutat" i s'ha mostrat segur de l'èxit de la iniciativa. Finalment, el president del Mercat Central de Reus, Ildefons Vidal, ha apuntat que els paradistes lliuraran lots i vals de descompte durant els propers dies. El president de la Unió de Botiguers, Àlfred Pitarch, no ha assistit a la trobada.

Preguntada per l'impacte econòmic que s'espera que tingui 'Reus, un Nadal de somni", Caelles ha manifestat que vol que "sigui similar al de l'any passat", tot i que no ha precisat les dades recopilades ara fa un any amb 'Reus, conte de Nadal'. El passat mes de gener, el consistori reusenc va assenyalar que la campanya havia estat un èxit a partir de l'augment, entre d'altres, dels usuaris als pàrquings de la ciutat, l'afluència de vianants a les artèries principals de la ciutat o la dinamització de les xarxes socials. Amb tot, Pellicer va admetre llavors que era "molt difícil" detallar les xifres pel que fa a vendes dels comerços reusencs.

 

Feu clic sobre qualsevol fotografia per iniciar el passi de diapositives

Reus, Nadal de somni reusdigital

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (2)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Comentaris

miquel  23 de Novembre de 2016

vergonya

ten cuidado de no gastar mucho en luz..ya sabes no,,todos somos iguales-

CARME  22 de Novembre de 2016

ElS BARRIS TAMBE EXISTEIXEN !!!!!!!!!!!!!

TROVO MOLT BE QUE ES DINAMITZI REUS, PERO MAI ES PENSA AMB ELS BARRIS,
JO TINC LA TENDA AL PERE SEREMONIOS I ALLA MAI SI FA RES, MILLOR DIT, NO ES
NETEGEN NI LES VORERES , BASTAN BRUTES DELS GOSSOS...
PENSO QUE ALGUN DETALL DE QUE ES NADAL SI PODRIA FER. GRACIES