Cookie control
Diumenge, 21 d'Abril de 2019

Pilar Rahola, Ernest Benach i Joan Manuel Tresserras, al TEDxReus 2016

L'edició d'enguany estarà centrar en el concepte 'Momentum'

13 de Setembre de 2016, per Enrique Canovaca
  • Xavier Menduiña (esquerra) i el regidor d'Empresa i Ocupació, Marc Arza

    Enrique Canovaca

Quan totes les peces encaixen i la feina feta cobra sentit per assolir un objectiu. És el concepte 'Momentum', el fil conductor de la cinquena edició del TEDxReus, que es farà el proper 19 de novembre, entre les 12 del matí i les 8 del vespre. L'edició d'enguany amplia dues hores respecte la de l'any passat, comptarà amb 12 ponents, algunes actuacions musicals i un dinar per als assistents. Les 400 entrades disponibles, a un preu de 28 euros, es posaran a la venda al web de TEDxReus, a partir d'aquest divendres, 16 de setembre.

Els ponents escollits per aquesta edició són persones rellevants en els seus àmbits, destaquen els organitzadors. Tres dels quals són de Reus: la directora i productora de documentals, Alba Sotorra, l'expresident del Parlament de Catalunya, Ernest Benach, i l'expert en Sistemes Complexos a la UOC, Javier Borge. La resta de convidats al TEDxReus són la periodista i escriptora, Pilar Rahola; l'exconseller de Cultura i doctor en Ciències de la Informació, Joan Manuel Tresserras; l'ambientòleg, Frederic Ximeno; la caiaquista, Rai Puig; els creadors de l'Ictineu 3 Pere Forés i Carme Paradera; l'arqueòloga i egiptòloga, Irene Cordón; el periodista especialista en xarxes socials,Carlos Zahumensky,  i l'experta en tendències en disseny i moda, Encarna Ruiz.

Un dels organitzadors del TEDxReus, Xavier Menduiña, ha recalcat que els ponents no cobren per fer els seus discursos i que els diners cobrats per l'entrada serveixen per cobrir les despeses de l'esdeveniment, que es farà per segon cop al Teatre Bartrina. Menduiña també ha explicat que s'ha demanat als ponents que facin les seves conferències, d'un màxim de 18 minuts, en català, i posteriorment, hi haurà una traducció amb subtítols per penjar-les al Youtube. "Precisament, els ponents poden guanyar en visibilitat i notorietat", ha afirmat Menduiña.

El TEDX Reus rep la col·laboració de l'Ajuntament de Reus i de la Diputació de Tarragona, com a administracions, mentre que de Repsol, com a empresa.

Notícies relacionades: 

BUTLLETÍ DE NOTÍCIES

Indica el teu correu electrònic i estigues al dia de tot el que passa a la ciutat


El més llegit


COMENTARIS (0)
He llegit i accepto la clàusula de comentaris
Autoritzo al tractament de les meves dades per poder rebre informació per mitjans electrònics

Reportatges